FANDOM

Emelie Van Gould
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol
EmellieVanGould
Biografia
To wampirzyca, która uwielbia mnóstwo różu i popu. Emelie przegapiła wiadomość, która zachęcała wszystkie wampiry do przyjęcia gotyckiego stylu życia. Chociaż usiłuje dostosować się do innych wampirów, Emelie lubi sałatki i chętnie spędza czas w słońcu. Uważa także miękkie i włochate zwierzaki za najcudniejsze istoty na świecie! Chociaż ojciec Emelie jest przekonany, że najbardziej kontrowersyjna rzecz związana z jego wesołą córką to jej ulubione kolory, nigdy by nie podejrzewał, że młoda Emelie sekretnie podkochuje się w Waylonie Wolffie.
Imię Emelie Van Gould
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nastolatek
Rasa Vampire Wampir
Edukacja i praca
Szkoła  Szkoła średnia
Rodzina
Rodzice Ayden Van Gould Ojciec
Rodzeństwo Tristan Van Gould Brat
Partner Waylon Wolff Zauroczenie
Stan cywilny Nieletnia
Osobowość
Cechy
Trait Night Owl Nocny marek
Cecha artysta Artysta
Cecha dusza towarzystwa Dusza towarzystwa
Cecha podekscytowany Podekscytowany
Znak zodiaku ScorpioLN Skorpion
Ulubione
Favorites music indie Niezależna
Favorites food dimsum Chińska przekąska
Favorites color hotpink Mocno różowy
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3 Blond
Kolor oczu Eye-blue Niebieskie
Kolor skóry Light skin-TS3 Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra TS3SN IconThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Dostępność Aktywna
Otoczenie Moonlight Falls
TS3SN Icon

Emelie Van GouldNastoletnia wampirzyca zamieszkująca Moonlight Falls w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Jest zauroczona Waylon'em Wolffem. Mieszka wraz ze swoim ojcem Aydenem Van Gould i bratem Tristanem. W jej biografii jest napisane że uwielbia przebywać na słońcu, nie lubi krwi i mroku oraz gotyckiego stylu bycia. Możliwe, że nie chce być wampirem.

Ciekawostki

  • Chociaż w jej biografii jest napisane, że jej ulubiona muzyka to pop, w grze jest nią muzyka niezależna.
  • Prawdopodobnie jest parodią Draculaury z Monster High ponieważ tak jak Draculaura uwielbia różowy kolor, zaplata włosy, nie pije krwi i jest zakochana w wilkołaku.
  • Emelie jest również podobna do Jessiki Hamby z serialu Czysta krew. Jessica to z kolei inna kilkunastoletnia wampirzyca, która często przeczy konwencjonalnym gotyckim stereotypom poprzez swoje "dziewczęce" zachowanie.
  • Obserwując rozgrywkę bez ingerowania w nią, po osiągnięciu wieku młodej dorosłej Emelie przyjmie oświadczyny Waylona. Możemy się o tym dowiedzieć, np. plotkując.
  • Emelie jest trochę podobna wyglądem do Lisy Bunch z Sunset Valley. Obie mają ten sam kolor włosów, ale inny styl ubierania