FANDOM

TS3SN Icon

Emelie Van GouldNastoletnia wampirzyca zamieszkująca Moonlight Falls w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Jest zauroczona Waylon'em Wolffem. Mieszka wraz ze swoim ojcem Aydenem Van Gould i bratem Tristanem. W jej biografii jest napisane że uwielbia przebywać na słońcu, nie lubi krwi i mroku oraz gotyckiego stylu bycia. Możliwe, że nie chce być wampirem.

Ciekawostki

  • Chociaż w jej biografii jest napisane, że jej ulubiona muzyka to pop, w grze jest nią muzyka niezależna.
  • Prawdopodobnie jest parodią Draculaury z Monster High ponieważ tak jak Draculaura uwielbia różowy kolor, zaplata włosy, nie pije krwi i jest zakochana w wilkołaku.
  • Emelie jest również podobna do Jessiki Hamby z serialu Czysta krew. Jessica to z kolei inna kilkunastoletnia wampirzyca, która często przeczy konwencjonalnym gotyckim stereotypom poprzez swoje "dziewczęce" zachowanie.
  • Obserwując rozgrywkę bez ingerowania w nią, po osiągnięciu wieku młodej dorosłej Emelie przyjmie oświadczyny Waylona. Możemy się o tym dowiedzieć, np. plotkując.
  • Emelie jest trochę podobna wyglądem do Lisy Bunch z Sunset Valley. Obie mają ten sam kolor włosów, ale inny styl ubierania