Fandom

Simspedia

Emocje

4809stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4

Emocje – stany umysłu i ciała Simów w The Sims 4.

Opis

Sims4date2.jpg

Emocje to przełom w całej serii The Sims. Do momentu powstania The Sims 4 Simowie nie mieli emocji, które pokazywały, jak czuje się nasz Sim. Każda emocja wpływa na sposób poruszania się Sima, na jego komunikację ze znajomymi, a nawet sposób spożywania posiłków. W The Sims 4 wyróżniamy 15 emocji:

Wyznaczają je nastrójniki, które mają punkty emocjonalne. Gdy np. otrzymamy nastrójnik, który posiada +2 punkty do emocji Skupiony, wtedy nasz Sim otrzyma taką emocję. Punkty się sumują, i występuje taka emocja, która ma przewagę punktów. Istnieją również nastrójniki wzmacniające, które wzmacniają emocje pozytywne. W niektórych przypadkach za duża liczba punktów emocjonalnych może prowadzić do śmierci Sima.

Ciekawostki

  • Czasem, gdy nasz Sim ma negatywny nastrójnik (np. mało energii), a przeważa emocja pozytywna, może chodzić tak, jak w emocji negatywnej. Oznacza to, że pozytywne emocje nie niwelują zupełnie działania nastrójników negatywnych.
  • Na początku gry każdy Sim jest pogodny.
  • Emocję Rozgniewany zalicza się do emocji negatywnych, lecz pomaga ona szybciej rozwijać umiejętność sportu.
  • Emocja Śpi posiada najsilniejszy nastrójnik, który posiada +10 000 punktów. Dzięki temu inne emocje zostają "zniwelowane" na czas snu.
  • Dana emocja daje Simowi możliwość namalowania obrazu wzbudzającego tę emocję, np. Obraz wzbudzający pewność siebie.
Emocje
FlirciarskiNieswójOszołomionyPewny siebiePobudzonyPogodnyRozgniewanyRozbawionySkupionySmutnySpiętySzczęśliwyŚpiZainspirowanyZawstydzonyZnudzony

Więcej w Fandom

Losowa wiki