Fandom

Simspedia

Esencja

5116stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Esencja
Drzewo czarnych róż.png

Czarne róże dające upiorną esencję.

Esencja – to jeden z najważniejszych aspektów w serii MySims. Esencje są zazwyczaj różnymi obiektami, takimi jak metale, drewno, skały, gwiazdy oraz podręczniki. Esencjami mogą być też emocje jak radość, smutek, przestraszenie oraz wściekłość oraz organizmy żywe jak ryby, węże, kociaki, psiaki oraz słonie. Simowie mogą znaleźć różne Esencje poprzez interakcje ze środowiskiem takie jak poszukiwania, łowienie, interakcje z innymi Simami itp. Ci Simowie grają wiele od się odmiennych ról w każdej grze MySims, ale zazwyczaj obejmują tylko te części tych gier które dotyczą projektowania obiektów. Esencje mogą być czasami znajdowane w niespodziewanych i niezwykłych miejscach jak Kociaki rosnące na drzewach w Ogrodzie!

Lista esencji

  • Esencja DZIWAK (kolor niebieski):
    • Figurka bohatera, Gra wideo, Gwiazda, Jaszczur olbrzymi, Kosmita, Kostka Rubika, Metal, Opona, Przekładnie, Rakieta, Rekin, Roboryba, Robot, Sprężyna, Szafir, UFO, Wąż, Węgorz elektryczny.
  • Esencja INTELEKTUALISTA (kolor zielony):
    • Ciemne drewno, Gad kopalny, Globus, Jadeit, Jasne drewno, Kompas, Mikroskop, Moai, Organiczny, Ołówek, Pionek, Podręcznik, Skamielina, Skoczek, Słoń, Teleskop, Terakota, Wieża.
  • Esencja SMAKOSZ (kolor pomarańczowy):
    • Banan, Bekon, Bursztyn, Ciasto, Ciasto czekoladowe, Ciasto owocowe, Cytryna, Czerwone jabłko, Krab, Kwiat wiśni, Limonka, Ośmiornica, Piernik ludek, Pomarańcza, Pstrąg tęczowy, Tuńczyk, Zielona jabłko, Łosoś.
  • Esencja UPIORNY (kolor fioletowy):
    • Ametyst, Czerń, Czarna róża, Czarne jabłko, Duch, Kruk, Lalka voodoo, Latarnia Helloween, Nietoperz, Oko, Pająk, Ryba nietoperz, Rybie szkielety, Smok, Smutny, Straszny, Szkielet, Uschnięte drewno.
  • Esencja UROCZY (kolor różowy):
    • Granat, Kociak, Kredka czerwona, Kredka fioletowa, Kredka żółta, Królik lodówka, Kukiełka, Kwiat śliwy, Lalka Tim, Lalka Tina, Pingwin, Rybie pocałunki, Róża, Szczeniak, Szczęśliwy, Słonecznik, Złoto, Żółty kwiat.
  • Esencja ZABAWOWY (kolor żółty):
    • Babka, Błazenki, Czarodziejski dywan, Gniew, Gumowa kaczuszka, Karo, Kier, Lalka Hopi, Nuta, Pik, Piłka nożna, Piłka plażowa, Ryba beta, Topaz, Trefl, Tygrys, Wiatraczek, Ósma bila.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki