FANDOM

Festiwal Pory Roku
FestiwalJesieni

Przykład festiwalu pory roku w The Sims 3: Cztery Pory Roku

IkonkaEraCPR

Festiwal Pory Roku – wydarzenie z gry The Sims 3: Cztery Pory Roku.

Opis ogólny

Festiwal Pory Roku występuje w każdym otoczeniu. Jest to wspaniałe wydarzenie w świecie Simów. Festiwal ten ma swój temat zależnie od pory roku np. podczas zimy wystawione są lodowisko (małe lub duże; zależy od wielkości parceli) i rampa do uprawy snowboardingu. Warte także zauważyć, że budki do robienia zdjęć jak również budki z jedzeniem są inne, to także jest zależne od pory roku.

Festiwal wiosny

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: Festiwal Wiosny.

Podobnie jak na innych festiwalach, na festiwalu wiosny można znaleźć wiele wspaniałych atrakcji i zajęć których może podjąć się nasz Sim. Tematem przewodnim jest wiosna i dzień miłości. Tylko na tym festiwalu wystawione są całuśne budki i deski do rzutu podkowami. Motywem przewodnim najczęściej są kwiaty.

Festiwal lata

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: Festiwal Lata.

Jest to pierwszy festiwal w otoczeniu (gdyż lato to pierwsza pora roku w The Sims 3). Na festiwalu lata wystawiona jest jedynie arena do jazdy na rolkach, budki z jedzeniem, budka do malowania twarzy i budka do fotografowania, oraz kilka fajerwerek. Tematem przewodnim jest lato i wakacje.

Festiwal jesieni

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: Festiwal Jesieni.

Drugi festiwal w świecie Simowym. Na tym festiwalu jest wystawiony dom strachów, arena do jazdy na wrotkach, oraz różnych rodzajów budki. Motywem przewodnim jest jesień i Halloween.

Festiwal zimy

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: Festiwal Zimy.

Trzeci festiwal pory roku w The Sims 3. Znajduje się na nim rampa do snowboardingu, arena do jazdy na łyżwach oraz budki różnego rodzaju. Tematem przewodnim jest zima i Boże Narodzenie.

Jak zrobić własny festiwal pory roku?

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w poradniku: Poradnik:Jak zrobić własny festiwal pory roku.