FANDOM

The Sims 2 Open for Business Icon

Florencja Delarosa (ang. Florence Delarosa) – dorosła Simka pojawiająca się w The Sims 2: Własny biznes oraz w telewizji w The Sims 3.

The Sims 2

185px-FlorenceDellarosa

W dodatku The Sims 2: Własny biznes, Florencja mieszka w Lazurowej Promenadzie. Ma przedsiębiorstwo domowe - kwiaciarnię, posiada brązową rangę florysty. Jej rodzice, Wawrzyniec i Mary Delarosa, nie żyją. Na jej wygląd składają się średniej długości, czarne, falujące włosy, niebieski żakiet i białe spodnie. W opisie rodziny możemy przeczytać, że Florencja jest znana w mieście jako znakomita kucharka. Mimo tego, gdy zaczynamy grę, nie posiada ani jednego punktu umiejętności gotowania.

The Sims 3

W tej części gry, Florencja pojawia się w telewizji, na kanale ogrodniczym, gdzie pokazuje, jak należy zajmować się roślinami. Podczas trwania programu zostaje zjedzona przez Krowokwiat, co świadczy o tym, że Florencja już nie żyje. Jest to nieco dziwne, gdyż akcja The Sims 3 dzieje się podczas dzieciństwa Mortimera i Belli Ćwir, natomiast The Sims 2 - gdy Mortimer jest już emerytem. Możliwe że na ten temat są plotki z przeszłości z jej biografii.

Ma czarne włosy, wygląda mniej więcej tak samo jak oryginał z The Sims 2: Własny biznes, jednak jej twarz jest trochę chudsza.

Flo w wykonaniu AsiAsiJej

Ciężarna Florencja w swojej sypialni.

Osobowość

Osobowość
Wodnik - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 05 Otwarty
Leniwy 03 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy

Wspomnienia

Obraz Wspomnienie Typ
Met -Sim- Tajemniczy Sim i ja spotykamy się Pozytywne
Became Best Friends with -Sim- Tajemniczy Sim jest moim najlepszym przyjacielem Pozytywne
Had Very First Kiss with -Sim- Pierwszy pocałunek z Simem Tajemniczy Sim Pozytywne
Had Very First Kiss with -Sim- Pocałować Sima Tajemniczy Sim po raz pierwszy Pozytywne

Ciekawostki

  • Jej rodzice mają oddzielone nazwiska (Della Rosa), lecz ona nazywa się Delarosa (jest to błąd w tłumaczeniu).
  • Nie ma żadnych wspomnień z dzieciństwa ani o swoich rodzicach.
  • Miała romans z Tajemniczym Simem.
  • Jej imię o także nazwa jednego z włoskich miast.

Znaczenie imienia

Jej imię (Florencja) może pochodzić od greckiej bogini roślin Flory (Florencja to również miasto włoskie, stolica Toskanii). W hiszpańskim wyrażenie del la rosa znaczy dosłownie z różą.