Fandom

Simspedia

Forgotten Hollow

5068stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Forgotten Hollow
Forgotten Hollow
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 4: Wampiry
Forgotten Hollow
TS4W - Logo.png
Forgotten Hollow - mapa.jpg
Mgła spowija wszystko, co udało się osuszyć słońcu podczas krótkich dni w Forgotten Hollow. Odkryj tajemnice, jakie skrywa przed Tobą to uśpione miasteczko.
Nazwa Forgotten Hollow
Gra The Sims 4: Wampiry
The Sims 4: Wampiry Ten artykuł jest o otoczeniu.
Forgotten Hollow ikona.png

Forgotten Hollow – okolica pojawiająca się w pakiecie rozgrywki The Sims 4: Wampiry.

Jej centrum to fontanna, od której rozchodzą się cztery ścieżki do mrocznych posiadłości. Simowie mogą zaobserwować także dom na skalnym zboczu. W Forgotten Hollow znajduje się cmentarz, lecz jest to jedynie dekoracja przy domostwie Vladislausa Strauda. Forgotten Hollow posiada pięć parcel, z czego cztery są zabudowane, a dwie zamieszkane. W tym mrocznym miejscu noc zapada szybciej i trwa dłużej niż w innych częściach SimNarodu.

Rodziny

§20,000

Vladislaus Straud

Hrabia Vladislaus Straud IV to ostatni członek rodu, który zamieszkiwał Dworek Straudów. Jego dziwnie podobni do siebie przodkowie zajmowali tę rezydencję od czasów założenia Forgotten Hollow.

§20,000

Caleb Vatore, Lilith Vatore

Bliźnięta Vatore przeprowadziły się do Forgotten Hollow kilka lat temu i od tamtej pory starają się tu stworzyć swój dom. Czasem stanowi to nie lada wyzwanie, ponieważ nie utrzymują najserdeczniejszych kontaktów z Vladislausem Straudem, choć na pytanie o ich wzajemne relacje napomykają tylko o odmiennych gustach kulinarnych.

Ciekawostki

  • Forgotten Hollow w tłumaczeniu oznacza Zapomniana kotlina.
  • Na początku Forgotten Hollow miało nazywać się Moonlight Shadows, ale zrezygnowano z tego pomysłu, kiedy dane na ten temat wyciekły do sieci. Teraz nie możemy już znaleźć tamtej nazwy w kodzie gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki