Fandom

Simspedia

Galeria sztuki

5122strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3

Galeria sztuki – typ parceli publicznej, pojawiający się w każdym oficjalnym otoczeniu w trzeciej części gry. Jest to miejsce, w którym wystawiane są najróżniejsze dzieła sztuki, takie jak rzeźby czy obrazy. Galeria to szczególna atrakcja dla Simów z cechą Artysta. Jeżeli chcemy upiększyć ściany budynku naszymi obrazami, istnieje możliwość przeniesienia wybranego dzieła w odpowiednie miejsce. Istnieje też możliwość, że kiedy Sim namaluje arcydzieło i sprzeda obraz to on automatycznie pojawi się na jednej ze ścian galerii sztuki.

Galerie sztuki w The Sims 3

Słoneczny Instytut Sztuki Nowoczesnej
GaleriaSV.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 93443 §
Rozmiar: 31x50
Otoczenie: Sunset Valley

Sunset Valley

Słoneczny Instytut Sztuki Nowoczesnej

Najdroższa parcela publiczna w Sunset Valley. Ulokowano ją w centrum miasta, naprzeciwko szpitala i obok basenu. Zbudowana została w stylu modernistycznym. Głównym elementem konstrukcji zewnętrznej jest olbrzymia, oszklona ściana. Co ciekawe przed budynkiem znajdziemy boję, pływającą zazwyczaj na morzu.

Dom Oktagonu: Muzeum Historyczne i Galeria
Octagon Gallery.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Riverview

Riverview

Położona w ścisłym centrum miasteczka, pełni funkcję zarówno muzeum jak i galerii sztuki. W porównaniu do wcześniej opisywanej parceli, ta w Riverview wygląda bardzo zabytkowo.

La Gallerie d'Art
Champs Gallerie.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 327391 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Champs Les Sims

Champs Les Sims

La Gallerie d'Art

Budynek prawdopodobnie był wzorowany na paryskim Luwrze. Znajdziemy w nim eksponaty charakterystyczne dla każdego z otoczeń wakacyjnych, między innymi części Sarkofagu Królów. Galerię ulokowano w pewnej odległości od centrum miasta, dzięki czemu w ciszy i skupieniu można zająć się zwiedzaniem.

Muzeum Rodziny Kuriozum
GaleriaTwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 79600 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Muzeum Rodziny Kuriozum

Zabytkowe muzeum rodziny pojawiającej się w tym mieście. Niestety nie mamy pewności co do słuszności tej tezy. W wewnątrz znajdziemy wiele rzeźb, które można wykonać dzięki umiejętności rzeźbiarstwa. Co ciekawe na ostatnim piętrze postawiono urnę Tiny-Patricii Copper, kobiety o nieznanym pochodzeniu.

Galeria Galeonu Goldbearda
830px-GoldbeardGalleonGallery.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Barnacle Bay

Barnacle Bay

Galeria Galeonu Goldbearda

Kolejna parcela w mieście, której prawdopodobnym właścicielem jest członek rodziny Goldbeard. Budynek wygląda na niezadbany i wymagający renowacji. Przed obiektem znajdziemy między innymi pomnik założycieli Barnacle Bay i łódkę na małym półwyspie.

Galeria Sztuki Współczesnej
GaleriaBri.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 114307 §
Rozmiar: 62x29
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Galeria Sztuki Współczesnej

Druga po tej w Sunset Valley galeria modernistyczna. Wygląda jakby składała się ze złączonych odpowiednio elementów. Jedne z nich są oszklone, drugie drewniane, a trzecie murowane. Parcelę znajdziemy w samym centrum miasta, nieopodal ratusza.

Muzeum Natury im. Paula A. Wilkesa
GaleriaHS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 33699 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Hidden Springs

Hidden Springs

Muzeum Natury im. Paula A. Wilkesa

Nazwa parceli wiąże się jedynie z położeniem budynku, mianowicie środkiem lasu. Natomiast eksponaty zajdujące się wewnątrz całkowicie nie pasują do opisu. W środku najczęściej spotkamy sprzęty domowe, zabawki i meble. Nie mają one nic wspólnego z przyrodą. Sama galeria przypomina dużą górską chatę zbudowaną z drewnianych pali. Przed lokalem stworzono małą budkę, którą zapewne przeznaczono dla portiera.

Towarzystwo Historyczne Hrabstwa Appaloosa
GaleriaApp.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 106519 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Kolejna zabytkowa galeria, tym razem większa niż inne. Wewnątrz znajdziemy mały dziedziniec z fontanną oraz ławką. Przed budynkiem prezentuje się duży wóz cygański. Parcela została ulokowana w centrum miasta, obok dżungli dla kotów.

Galeria Sztuki "Aphelium"
GaleriaKJ.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 82794 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Księżycowe Jeziora

Galeria Sztuki "Aphelium"

Znajduje się w ścisłym centrum Księżycowych Jezior. Ulokowano ją na przeciwko ratusza i księgarni. Wygląda bardzo modernistycznie. Wewnątrz mieści zaledwie jedno piętro z dziełami sztuki. Jest to długi korytarz mieszczący większość naściennych dzieł.

Galeria Sztuki "Pomaluj Pustynię"
GaleriaOS1.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 147663 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Galeria Sztuki "Pomaluj Pustynię"

To bardzo nowoczesna budowla, podobnie jak inne w tym mieście. Ulokowano ją w samym sercu , naprzeciwko ratusza. Oprócz licznych dzieł sztuki, w budynku znajdziemy miejsce do odpoczynku po zwiedzaniu. Umieszczono tam stoliki z krzesłami oraz bar.

Galeria Sztuki "Słoneczny Blask"
GaleriaOS2.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 25739 §
Rozmiar: 20x50
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Galeria Sztuki "Słoneczny Blask"

W porównaniu do wcześniej opisanej galerii, "Słoneczny Blask" prezentuje się słabo. Jest o wiele mniejsza i przypomina magazyn. W środku znajdziemy niewiele eksponatów, głównie sztukę nowoczesną. Na zewnątrz ulokowano niewielki ogródek kaktusowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki