FANDOM

TS3 Icon

Galeria sztuki – typ parceli publicznej, pojawiający się w każdym oficjalnym otoczeniu w trzeciej części gry. Jest to miejsce, w którym wystawiane są najróżniejsze dzieła sztuki, takie jak rzeźby czy obrazy. Galeria to szczególna atrakcja dla Simów z cechą Artysta. Jeżeli chcemy upiększyć ściany budynku naszymi obrazami, istnieje możliwość przeniesienia wybranego dzieła w odpowiednie miejsce. Istnieje też możliwość, że kiedy Sim namaluje arcydzieło i sprzeda obraz to on automatycznie pojawi się na jednej ze ścian galerii sztuki.

Galerie sztuki w The Sims 3

===Sunset Valley===

Słoneczny Instytut Sztuki Nowoczesnej

Najdroższa parcela publiczna w Sunset Valley. Ulokowano ją w centrum miasta, naprzeciwko szpitala i obok basenu. Zbudowana została w stylu modernistycznym. Głównym elementem konstrukcji zewnętrznej jest olbrzymia, oszklona ściana. Co ciekawe przed budynkiem znajdziemy boję, pływającą zazwyczaj na morzu.

===Riverview===

Dom Oktagonu: Muzeum Historyczne i Galeria

Położona w ścisłym centrum miasteczka, pełni funkcję zarówno muzeum jak i galerii sztuki. W porównaniu do wcześniej opisywanej parceli, ta w Riverview wygląda bardzo zabytkowo.

===Champs Les Sims===

La Gallerie d'Art

Budynek prawdopodobnie był wzorowany na paryskim Luwrze. Znajdziemy w nim eksponaty charakterystyczne dla każdego z otoczeń wakacyjnych, między innymi części Sarkofagu Królów. Galerię ulokowano w pewnej odległości od centrum miasta, dzięki czemu w ciszy i skupieniu można zająć się zwiedzaniem.

===Twinbrook===

Muzeum Rodziny Kuriozum

Zabytkowe muzeum rodziny pojawiającej się w tym mieście. Niestety nie mamy pewności co do słuszności tej tezy. W wewnątrz znajdziemy wiele rzeźb, które można wykonać dzięki umiejętności rzeźbiarstwa. Co ciekawe na ostatnim piętrze postawiono urnę Tiny-Patricii Copper, kobiety o nieznanym pochodzeniu.

===Barnacle Bay===

Galeria Galeonu Goldbearda

Kolejna parcela w mieście, której prawdopodobnym właścicielem jest członek rodziny Goldbeard. Budynek wygląda na niezadbany i wymagający renowacji. Przed obiektem znajdziemy między innymi pomnik założycieli Barnacle Bay i łódkę na małym półwyspie.

===Bridgeport===

Galeria Sztuki Współczesnej

Druga po tej w Sunset Valley galeria modernistyczna. Wygląda jakby składała się ze złączonych odpowiednio elementów. Jedne z nich są oszklone, drugie drewniane, a trzecie murowane. Parcelę znajdziemy w samym centrum miasta, nieopodal ratusza.

===Hidden Springs===

Muzeum Natury im. Paula A. Wilkesa

Nazwa parceli wiąże się jedynie z położeniem budynku, mianowicie środkiem lasu. Natomiast eksponaty zajdujące się wewnątrz całkowicie nie pasują do opisu. W środku najczęściej spotkamy sprzęty domowe, zabawki i meble. Nie mają one nic wspólnego z przyrodą. Sama galeria przypomina dużą górską chatę zbudowaną z drewnianych pali. Przed lokalem stworzono małą budkę, którą zapewne przeznaczono dla portiera.

===Appaloosa Plains===

Towarzystwo Historyczne Hrabstwa Appaloosa

Kolejna zabytkowa galeria, tym razem większa niż inne. Wewnątrz znajdziemy mały dziedziniec z fontanną oraz ławką. Przed budynkiem prezentuje się duży wóz cygański. Parcela została ulokowana w centrum miasta, obok dżungli dla kotów.

===Księżycowe Jeziora===

Galeria Sztuki "Aphelium"

Znajduje się w ścisłym centrum Księżycowych Jezior. Ulokowano ją na przeciwko ratusza i księgarni. Wygląda bardzo modernistycznie. Wewnątrz mieści zaledwie jedno piętro z dziełami sztuki. Jest to długi korytarz mieszczący większość naściennych dzieł.

===Oaza Szczęścia===

Galeria Sztuki "Pomaluj Pustynię"

To bardzo nowoczesna budowla, podobnie jak inne w tym mieście. Ulokowano ją w samym sercu , naprzeciwko ratusza. Oprócz licznych dzieł sztuki, w budynku znajdziemy miejsce do odpoczynku po zwiedzaniu. Umieszczono tam stoliki z krzesłami oraz bar.

====Galeria Sztuki "Słoneczny Blask"====

W porównaniu do wcześniej opisanej galerii, "Słoneczny Blask" prezentuje się słabo. Jest o wiele mniejsza i przypomina magazyn. W środku znajdziemy niewiele eksponatów, głównie sztukę nowoczesną. Na zewnątrz ulokowano niewielki ogródek kaktusowy.