Fandom

Simspedia

Gazeta

5127stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gazeta
Gazeta.jpg

Simka czytająca gazetę.

The Sims The Sims 2 The Sims 3
W newspaper.png

Gazeta – pismo roznoszone codziennie rano do domów Simów, w którym można znaleźć najnowsze oferty pracy, krzyżówki, prognozę pogody, wiadomości sportowe i wiele innych. Z gazety można zrobić papierowy samolocik, wrzucić ją do kompostownika, oddać na makulaturę lub wyrzucić. W przypadku, kiedy na parceli uzbiera się większa ilość gazet, Simowie nie będą otrzymywać nowych. W The Sims 3 można anulować subskrypcję gazety. Simowie z cechą oszczędny (The Sims 3) mogą wycinać talony na zakupy z gazet.

Ciekawostki

  • Pierwszy poziom w karierze dziennikarskiej to gazeciarka.
  • Wróg danego Sima może kraść mu gazety, zaraz po jej dostarczeniu do domu owego Sima. Gazetę może też ukraść zdradzony przez niego Sim.
  • Po jakimś czasie gazeta zacznie się rozkładać. Simowie będą mogli jedynie ją wyrzucić.
  • W The Sims 2 gazety dostarczają nastolatkowie. W The Sims 3 dostarczają je dzieci: chłopcy albo dziewczynki, natomiast w The Sims dostarcza je Gazeciarka Wiesia.
  • W The Sims 3: Zwierzaki koty i psy mogą poniszczyć gazetę, natomiast koń może ją zjeść.
  • W The Sims 3: Zwierzaki koty mogą się położyć na gazecie. Można też sprawdzić kto wygrał zawody konne.
  • W The Sims 3 gdy czytamy gazetę możemy się dowiedzieć m.in. czy ktoś w mieście umarł, czy urodziło się nowe dziecko, czy do miasta ktoś się wprowadził, czy ktoś się przeprowadził lub czy ktoś wziął ślub, a także wyniki meczów.
  • W The Sims 3: Kariera dzieci mogą sprawdzać w gazecie raporty piekarskie, aby ustalić odpowiednie ceny na swoim stoisku do sprzedaży łakoci.
  • Jeżeli na parceli będzie za dużo gazet Sim nie otrzyma następnej.
  • W dodatku Zwierzaki do drugiej i trzeciej części gry psy mogą przynosić gazetę.
  • W The Sims 3 można wyłączyć usługi donoszenia gazet, za pomocą telefonu w opcji Usługi a po tym Subskrypcja Gazety.
  • Gazeta zawsze wygląda tak samo.
  • W The Sims 3 w gazecie można czytać o sobie, np. jeśli nasza Simka urodzi, przeżyje pożar we własnym domu, to w gazecie może o tym przeczytać.
  • W The Sims 2 można z gazety złożyć samolocik.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki