FANDOM

Gienia Kat
TS Zwierzaki1
GieniaKat
Biografia
Jeśli nie jest w ogródku, Gienia spędza czas pisząc i ilustrując książki dla dzieci. Swoim bohaterom nadaje imiona swoich ulubionych kotów.
Imię Gienia Kat
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Edukacja i praca
Kariera
Education career Nauczycielka zastępcza
Rodzina
Stan cywilny Panna/wdowa
Dziecko Teresa Knot CórkaNieznane pokrewieństwo
Współlokatorzy
Zwierzęta Kozak Kat Kot Madzia Kat Kot Harcerz Kat Kot Trzęsiportek Kat Kot
Osobowość
Znak zodiaku Virgo Panna
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair Siwe
Kolor oczu TS2 Brown Eyes Brązowe
Kolor skóry Skin-light Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra The Sims: Zwierzaki
Dostępność Aktywna
Otoczenie Starówka
TS Zwierzaki1
Gieniaikonka
Gienia Kat – (ang. Ginia Kat) Simka zamieszkująca Starówkę. Występuje w pierwszej części gry w dodatku Zwierzaki. Mieszka w małym domku z czwórką kotów. W drugiej części gry występuje jej prawdopodobna córka Teresa Knot. W pierwszej części gry nie mamy o niej żadnych informacji. Gienia pracuje w szkole jako nauczycielka na zastępstwa. Posiada jeden punkt inwencji, chociaż jej poziom kariery wymaga jednego punktu gotowania.

Nie do końca pewne jest stwierdzenie, że Teresa to córka Gieni. Może być jej wnuczką, ale zapewne są spokrewnione. W The Sims 2: Zwierzaki Teresa, tak jak Gienia w "jedynce", ma wiele kotów.

Ciekawostki i spekulacje graczy

  • Mimo że wygląda jak emerytka, tak naprawdę jest dorosła i wciąż może mieć dzieci.
  • Niektórzy uważają, iż Gienia to tak naprawdę Holly Alto, która zmieniła nazwisko, wstydząc się swoich rodziców.
  • Nie jest powiedziane, że kobieta jest matką Teresy, równie dobrze może być jej babcią lub ciotką.
  • Mogła również zaadoptować dziewczynkę, gdy ta była dzieckiem (najprawdopodobniej nie jest jej biologiczną matką, ponieważ nie ma partnera).
  • Jej imię jest zdrobnieniem od Genowefa (lub Eugenia).
  • Również w oryginale została nazwana zdrobniale - Ginia jest krótką formą imienia Virginia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki