Fandom

Simspedia

Gitara (umiejętność)

5165stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gitara
Gitara - Render.jpg

Simka grająca na gitarze

The Sims 3 The Sims 4
Zobacz także: Kreatywność
Gitara ikonka.png

Gitara – umiejętność wprowadzona w trzeciej części gry. Simowie rozwijają ją dzięki długiemu graniu na gitarze. Z czasem grają co raz lepiej, a także odblokowują nowe kompozycje na ten instrument. Umiejętność gry na gitarze jest wymagana w karierze muzycznej. Najszybciej uczą się jej Simowie z cechami artysta oraz wirtuoz.

Sim, który ma przynajmniej jeden punkt gry na gitarze, może założyć kapelę z innym Simem. Zaliczane jest to jako jedna z profesji, tak więc członkowie zespołu czerpią z tego korzyści materialne. Oprócz grania koncertów, Simowie mogą zdobyć simoleony grając w dowolnym miejscu otoczenia dla napiwków. Istnieją też okazje związane z grą na gitarze, za które można zdobyć pieniądze i specjalne kompozycje.

The Sims 3

Lista zapisów nutowych na gitarę

Tytuł Poziom (Strony) Cena
Gra na gitarze, poziom 5: Tak, proszę pani 5 (30) §100
Gra na gitarze, poziom 6: Gorączka flamenco 6 (60) §250
Gra na gitarze, poziom 7: Doskonała chwila 7 (90) §425
Gra na gitarze, poziom 8: Improwizacja tu i tam 8 (120) §600
Gra na gitarze, poziom 9: Ucieczka ze snu 9 (150) §1,400

The Sims 4

Poziom Atrybuty
2 Sim może teraz brzdąkać dla rozrywki, gdy jest rozbawiony oraz za pomocą komputera pogłębiać wiedzę o gitarze. Teraz może także zachwycać się bluesem na sprzęcie stereo oraz entuzjazmować się solówkami gitarowymi przed innymi Simami.
3 Sim może teraz grać utwory bluesowe
4 Sim może teraz improwizować na gitarze. Może także grać utwory rockowe.
5 Sim może teraz grać utwory country.
6 Sim może teraz wykonywać serenady dla innych Simów i grać ballady.
7 Sim może teraz grać utwory latynoskie oraz usypiać innych muzyką. Może także obiecywać dedykowanie utworów innym Simom.
8 (Sim może teraz pisać, wyrzucać i tytułować utwory. Ponadto może grać utwory w stylu klasycznym.
9 Sim może teraz grać utwory jazzowe i licencjować napisane przez siebie utwory, używając skrzynki pocztowej.
10 Sim może teraz grać utwory awangardowe. Ponadto może teraz mentorować innym Simom, którzy rozwijają umiejętność gry na gitarze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki