FANDOM

TS3SN Icon

Gladsten Farmwelldorosły Sim występujący w The Sims 3: Nie z Tego Świata w Moonlight Falls.

Opis

Jego byłą dziewczyną jest Marigold Maldano, a zauroczony jest Simką Helen Hall. Jego najlepszym przyjacielem jest Dwayne Wolff oraz kolega z pracy Branch Timbley.

Pracuje na czwartym szczeblu kariery wojskowej. Posiada trzy punkty umiejętności sportu, chociaż jego stanowisko wymaga siedmiu, jak również jeden punkt majsterkowania, choć powinien mieć ich pięć. Gladsten jest również dobrym wędkarzem, o czym świadczy jego cecha i 6 punktów umiejętności wędkowania

W wyposażeniu nosi książkę Upiorne zawodzenie. Jeśli posiadamy dodatek Pokolenia możemy zauważyć, że jest Absolwentem Szkoły Wojskowej Fortu Krochmal, co zapewne pomogło mu w zostaniu Dowódcą Oddziału z tak małymi umiejętnościami.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie (ze względu na łudzące fizyczne podobieństwo, dawny romans z wróżką Marigold Maldano, przyjaźń z wilkołakiem, tężyznę fizyczną i uwielbienie przyrody) stanowi nawiązanie do postaci z "Czystej Krwi" - Alcide'a Herveux'a. Przemawia za tym fakt, że wielu Simów z otoczenia Moonlight Falls stworzono na podobieństwo/jako parodię bohaterów książek/seriali/filmów fantasy.
  • Na anglojęzycznej wersji strony znajduje się informacja, że posiada cechy, które mogą go czynić podobnym zarówno do Alcide'a Herveux'a jak i Sam'a Merlotte'a z "Czystej Krwi".