FANDOM

Writing skill icon

Ten artykuł jest zbyt krótki.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Hazel DenteSimka występująca w grze The Sims 2 (PlayStation Portable) . Mieszka w Paradise Place, razem ze swoim narzeczonym, Rolandem Calonzo.

Para zleci graczowi wykonanie trzech zadań: sadzenie roślin, sprzątanie łazienki i przygotowanie posiłku (hot-dogów). W czasie wykonywania tych czynności, nasz Sim odnajdzie podejrzane obiekty ukryte w domu narzeczonych (m.in. obrączkę w umywalce w łazience). Znaleziska będą wskazywały, że Hazel zabiła swoich poprzednich mężów.

Hazel wcześniej miała czterech mężów: Elliota (przyczyna śmierci nie jest znana ,ale najprawdopodobniej to porażenie prądem), Dennisa Philipsa (utopił się), Gordona (zmarł z głodu) i Barney'a (zginął w pożarze).

Zastrasz ją, a wyzna, że ich zabiła. Nie jest łatwą osobą do zastraszenia, ale bycie w dobrym nastroju i wysoki poziom charyzmy ułatwi to zadanie. Po podzieleniu się tymi informacjami z Rolandem, ten wyjdzie z domu. Później można go będzie znaleźć w Deadtree.

W ogrodzie Hazel Dente, obok basenu, można znaleźć ukryty strój kąpielowy. Zakop go, a pozbędziesz się jednego z duchów z Espiritu Estate.

Sekrety Hazel

  1. Pasjonuje się domowymi lekarstwami... arszenikiem, trującymi migdałami i strychniną.
  2. Hazel podarowuje coś bogatym mężczyznom... coś, co nazywa się "pech".
  3. Może zatrzymać serce mężczyzny po prostu patrząc na niego! Zabójcze spojrzenie!
  4. Hazel Dente mogła przyczynić się do śmierci swoich mężów, aby przejąć ich pieniądze!