Fandom

Simspedia

Hermia Kapulet

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Hermia Kapulet
The Sims 2 Logo.png
Hermia.png
Imię Hermia Kapulet
Wiek Nastolatek.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Kordelia Kapulet matka i Kaliban Kapulet ojciec Obydwoje nie żyją.jpg
Rodzeństwo Tybalt Kapulet brat, Julia Kapulet siostra
Partner Merkucjo Montek Zauroczenie Puk Jutrzenka zauroczenie
Stan cywilny Nieletnia
Osobowość
Znak zodiaku Virgo.png Panna
Aspiracja Family.png Rodzina
Wygląd
Kolor włosów TS2 Red Hair.png Rude
Kolor oczu TS2 Grey Eyes.png Szare
Kolor skóry Skin-light.png Blada
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Aktywna
Otoczenie Werona
The Sims 2

Hermia Kapuletnastoletnia Simka zamieszkująca dwór Kapuletów w Weronie w The Sims 2. Siostra Julii i Tybalta, a jej rodzice - Kordelia i Kaliban - nie żyją. Hermia jest zauroczona bratem Romea, Merkucjem oraz Pukiem Jutrzenką. Razem z rodzeństwem jest pod opieką dziadka. Chodzi do szkoły prywatnej.

Wygląd zewnętrzny

Hermia ma rude włosy, ścięte na chłopca. Ma szare, niewyraźne (trochę krzywe) oczy. Jej makijaż jest niestarannie dobrany - jasny puder na całej twarzy, ciemna szminka, oczy mocno pomalowane kredką. Hermia jest szczupła.

Ciekawostki

  • Chociaż Hermia ma pragnienie posiadania rodziny, to posiada dwóch partnerów.
  • Jeśli będziemy chcieli, to choć Hermia jest siostrą Julii, może romansować z Romeem, który ma pragnienie romansowania.
  • Hermia to prawdopodobnie źle przetłumaczone imię Hermiona, lub Hermenegilda z angielskiego.
  • Hermia to jedna z bohaterek Snu Nocy Letniej Williama Szekspira. Jest tam zakochana w Lizandrze, ale jej ojciec nie zgadza się na małżeństwo (nawiązanie do Merkucja Monteka), a zazdrosny Demetriusz jest w niej zakochany. Występuje też tam Puk.
  • Zawsze gdy pierwszy raz gramy rodziną Jutrzenka, Hermia, tak jak jej siostra i brat oraz Romeo i Merkucjo Montek, jest ona na imprezie. Jeśli nie wyłączymy wolnej woli, Puk Jutrzenka i ona pocałują się po raz pierwszy przy Merkucju, więc zrywa on z Hermią.

Więcej w Fandom

Losowa wiki