FANDOM

The Sims 2 Icon

Hermia Kapuletnastoletnia Simka zamieszkująca dwór Kapuletów w Weronie w The Sims 2. Siostra Julii i Tybalta, a jej rodzice - Kordelia i Kaliban - nie żyją. Hermia jest zauroczona bratem Romea, Merkucjem oraz Pukiem Jutrzenką. Razem z rodzeństwem jest pod opieką dziadka. Chodzi do szkoły prywatnej.

Wygląd zewnętrzny

Hermia ma rude włosy, ścięte na chłopca. Ma szare, niewyraźne (trochę krzywe) oczy. Jej makijaż jest niestarannie dobrany - jasny puder na całej twarzy, ciemna szminka, oczy mocno pomalowane kredką. Hermia jest szczupła.

Ciekawostki

  • Chociaż Hermia ma pragnienie posiadania rodziny, to posiada dwóch partnerów.
  • Jeśli będziemy chcieli, to choć Hermia jest siostrą Julii, może romansować z Romeem, który ma pragnienie romansowania.
  • Hermia to prawdopodobnie źle przetłumaczone imię Hermiona, lub Hermenegilda z angielskiego.
  • Hermia to jedna z bohaterek Snu Nocy Letniej Williama Szekspira. Jest tam zakochana w Lizandrze, ale jej ojciec nie zgadza się na małżeństwo (nawiązanie do Merkucja Monteka), a zazdrosny Demetriusz jest w niej zakochany. Występuje też tam Puk.
  • Zawsze gdy pierwszy raz gramy rodziną Jutrzenka, Hermia, tak jak jej siostra i brat oraz Romeo i Merkucjo Montek, jest ona na imprezie. Jeśli nie wyłączymy wolnej woli, Puk Jutrzenka i ona pocałują się po raz pierwszy przy Merkucju, więc zrywa on z Hermią.