FANDOM

TS3P Icon

Hetty Lionheartemerytowana Simka występująca w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains.

OpisEdytuj

Mieszka w starym domu na przedmieściach razem ze swoimi czterema kotami: Kulką, Muffinem, Pikle oraz Marią. Tak bardzo kocha te zwierzęta, że odizolowuje się od ludzi, by móc poświęcić się ulubieńcom. Nie jest zbyt lubiana przez swoich sąsiadów, którzy boją się nawet przekroczyć próg jej domu w obawie przed przywitaniem. Niektórzy uważają, że zrobiła operację plastyczną, by wyglądać bardziej jak kot. Podobnie jak koty, Hetty boi się wody. Wrogiem opisywanej jest między innymi Vera Blackburn, miłośniczka psów.

Hetty to najlepsza przyjaciółka na zawsze Muffina, najlepsza przyjaciółka Marii, przyjaciółka Pikle oraz wróg Kulki.

Kobieta jest emerytowaną pracowniczką instytutu naukowego. Pracowała na stanowisku obiektu doświadczalnego (mogli jej wszczepić trochę kocich genów). Posiada jeden punkt charyzmy. W wyposażeniu nosi książkę.

RelacjeEdytuj

Jej najlepsi przyjaciele to Maria i Muffin. Jej przyjaciółką jest Pikle, a jej dalecy znajomi to Esme i Tate Curley'owie. Nie lubi Maisy, Quincy i Jacquie Miller, Benjamina Schmidta, Calvina, Cornella i Chantrelle Riffin, Patrycji i Bertrama Bedlington, Hailey Shepherd, Kim i Felipe Marshall'ów, Imogen Pelly, Shawnee, Cheyenne i Dakoty Fox oraz Kulki Lionheart. Jej wróg to Vera Blackburn.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej nazwisko po przetłumaczeniu na polski brzmi Lwie serce.
  • Hetty to kolejna (po Gieni Kat i Teresie Knot) kobieta występująca w dodatku Zwierzaki z dużą ilością kotów.
  • Mimo że nie lubi wielu Simów w mieście, ma dwóch dalekich znajomych.
  • Jej nakrycie głowy ma wzór skóry dzikiego kota; może być to nawiązanie do jej nazwiska.

Galeria Edytuj