Wikia

Simspedia

Hidden Springs

Dyskusja0
3868stron na
Simspedii
Hidden springs
Hidden Springs
Otoczenie · Zawarte w: TS3Shop Icon
Hidden Springs
The Sims 3 Store Logo
HiddenSpringsSzablon
Osobistości i bogacze napływają tłumnie do Hidden Springs w poszukiwaniu odprężenia i chcąc uciec od szarego świata. Wielu nie może oprzeć się plotkom o cudownych mocach leczniczych, które podobno utrzymują się w lasach i wodzie. Niektórzy z ludzi, którzy mieszkają w lesie, są niezwykle tajemniczy, a ich skóra ma bladozielony odcień. Czy tu naprawdę działa magia?
Nazwa Hidden Springs
Gra TS3Shop Icon The Sims 3 Store
TS3Shop Icon Moved In
Hiddensprings icon
Hidden Springs
lub Magiczne Źródła – miasto do kupienia na The Sims 3: Store lub w Zestawie Światów.

Zwiedź nowy świat - Hidden Springs!

Będąc w Hidden Springs możesz zwiedzić oszałamiający brzeg jeziora, odprężyć się w luksusowym kurorcie lub schronisku narciarskim, wyruszyć na wyprawę do lasu, a nawet odkryć prastare tajemnice w Muzeum Magii i Zjawisk Paranormalnych. Co znajdziesz w Hidden Springs?

  • Czeka cały nowy świat- Poznaj nowych Simów, zwiedź nowe lokacje i odkryj magię Hidden Springs!
  • Odkryj magię - Zadziwiające, magiczne właściwości Hidden Springs intrygują od wielu lat. Zbadaj ten świat, a może odnajdziesz Fontannę Młodości. Czy twoi Simowie staną się wiecznie młodzi?
  • Nowe ekskluzywne obiekty - Modyfikuj swoja grę za pomocą dziesiątek nowych ekskluzywnych obiektów, ubrań i fryzur, dostępnych tylko w Hidden Springs.
  • Nowe, ekskluzywne lokacje - Hidden Springs jest pełne nowych miejsc, parceli i lokali. Dokąd zaprowadza Cie twoje przygody?
  • Nowi Simowie i opowieści - Ekskluzywne ustroje dla sławnych i bogatych? A może tajemniczy świat wypełniony mocami leczniczymi? Bez względu na to jak brzmi odpowiedź, jedno jest pewne:wszyscy Simowie, których spotkasz w Hidden Springs, ukrywają opowieści naprawdę nie z tego świata.
  • Uwaga: Aby zawartość działała, niezbędne jest zainstalowanie najnowszej aktualizacji gry.

Dostępność

Nową okolicę można nabyć poprzez The Sims 3 Store - po zarejestrowaniu w serwisie, co jest zupełnie darmowe. Niestety to miasto tak jak poprzednie jest płatne, kosztuje 2000 SimPoints, co można przeliczyć na ok. 66 zł.

Rodziny

Zaginęła nasza księżniczka i potrzebujemy Twojej pomocy! Zapewne znowu wymknęła się nocą w poszukiwaniu tej legendarnej Fontanny Młodości. Podobno ma moc odmładzania, ale ja myślę, że to zupełna bzdura. Ciągle powtarzam księżniczce, że te bajki nie są prawdą, a jednak ona wcale mnie nie słucha!
Co gorsza, mój syn Sebastian obsesyjnie usiłuje ją odnaleźć i coraz mniej przejmuje się tym wszystkim, co ceni sobie nasza rodzina. Nie tak powinien się zachowywać nasz mały książę! Jak możemy utrzymać respekt obywateli Hidden Springs, jeśli nasze dzieci ciągle pakują się w kłopoty?
Proszę, zrób co w Twojej mocy, by znaleźć naszą księżniczkę. Nie mogę dłużej znosić tego dyshonoru wobec czcigodnej rodziny Vanderburgów.

Miastowi

Simowie NPC

Zmarli

Ciekawostki

  • Hidden Springs - full

    Pełny widok na Hidden Springs

    Niektórzy Simowie zamieszkujący Hidden Springs, mają bladozieloną skórę.
  • Wszyscy Simowie pochowani na cmentarzu w Hidden Springs, niezależnie od wieku mają siwe włosy i szary kolor skóry.
  • W tym otoczeniu mieszka Bert Alto, brat bliźniak Nicka Alto występującego w Sunset Valley.
  • Źródła Wiecznej Młodości nie da się znaleźć. Można je kupić za 450000 simoleonów.
  • Prawdopodobnie w tym miasteczku zostało dokonane morderstwo. Wskazuje na to biografia rodziny Loera.

Znaczenie nazwy

Nazwa miasta po przetłumaczeniu na język polski oznacza Ukryte Źródła.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki