Fandom

Simspedia

Hipnotyzer

5071stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Hipnotyzer
E41afaa22e83fcff4e281423bcbe2a9f.jpg
Gra: The Sims 3: Zostań Gwiazdą
Kupowanie: Możliwe
Rozmiar: 2x2
The Sims 3 Store

Hipnotyzer – obiekt służący do hipnotyzowania innych Simów. Dostępny jest w The Sims 3 Store. Można go zakupić za 340 punktów SimPoints wraz z zestawem "Widzę Gwiazdy" lub oddzielnie.

The Sims 3 Store

Opis

Zahipnotyzuj i porwij rodzinę oraz przyjaciół (a jeśli jesteś Magikiem z Zostań gwiazdą, także swoją publiczność) za pomocą swojego własnego Hipnotyzera! Obojętnie, czy znajdujesz się w domu, czy na scenie z Zostań gwiazdą, podczas pokazu magicznego dla setek widzów... mając władzę nad potęgą umysłu, z pewnością zdobędziesz poklask!

Interakcje

  • Daj hipnotyczny występ w Zostań gwiazdą. Niech Twój Sim wzywa osoby z widowni i każe im wykonywać różne, ekscytujące sztuczki!
  • Czy Twój Sim potrzebuje groupie? Zahipnotyzuj Sima i wydaj mu polecenie, by zakochał się w Tobie!
  • Jeśli chcesz zrobić coś wesołego i trochę głupiego, zahipnotyzuj Sima i rozkaż mu zachowywać się jak kurczak!
  • Hipnoza to świetny sposób, by nawet największy sztywniak zaspokoił swoje potrzeby rozrywki i towarzystwa, tańcząc jak opętany!
  • Wydanie rozkazu zahipnotyzowanemu Simowi, by „pokazał mięśnie” to kolejny, zabawny sposób, dzięki któremu Twój Sim rozbawi uczestników imprezy, prężąc muskulaturę!
  • Czy Twój Sim marzy o tym, by zostać gwiazdą rocka? Rozkaż mu udawać grę na gitarze, aby rozwinął swoje umiejętności gry na instrumencie, zarówno prawdziwym jak i udawanym!
  • Kładziesz się późno przez swoje występy sceniczne? Zahipnotyzuj siebie, a potem obudź się w pełni sił, zyskując zastrzyk energii oraz nowy nastrójnik „Świeże przebudzenie”.
  • Czy Twój porywczy Sim chce okazać komuś swoją mentalną przewagę? Po zahipnotyzowaniu innego Sima każ mu się zmoczyć!
  • Jeśli szukasz szalonej rozrywki, rozkaż swojemu zahipnotyzowanemu Simowi zapomnieć o zahamowaniach.

Nastrójniki

Obraz Nazwa nastrójnika Efekt nastrójnika Czas Powód
Moodlet Hypnotized.jpg Hipnoza +10 4 godziny Pojawia się po zahipnotyzowaniu Sima.
Moodlet AwakeRefreshed.jpg Świeże przebudzenie +15 3 godziny Pojawia się po przebudzeniu Sima za pomocą Hipnotyzera.
Moodlet Embarrassed.jpg Zawstydzenie -10 10 minut Publiczne upokorzenie Sima.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki