FANDOM

Hobby
Sims2Free-time-LOGO-POL.png
Hobby
Nazwa Hobby
Gra The Sims 2: Czas wolny
The Sims 2: Czas Wolny Ten artykuł jest o otoczeniu.

Hobby (ang. Hobbies) – ukryte otoczenie w The Sims 2. Jest automatycznie dodawane, po instalacji dodatku Czas wolny. Otoczenie to jest miejscem, w którym Simowie mogą spędzać swój czas wolny poprzez rozwijanie swojego hobby.

Jak dostać się na ukrytą parcelę

Aby móc dostać się na ukrytą parcelę powiązaną z hobby, najpierw Sim powinien rozwinąć swój entuzjazm wobec danego hobby do 5 stopnia. Wtedy do Sima przyjdzie przedstawiciel danej parceli, aby wręczyć kartę członkostwa. Karta nie występuje w grze fizycznie i prawdopodobnie w żaden sposób nie można z niej zrezygnować - nawet jeżeli entuzjazm Sima wobec danego hobby spadnie do 0, nadal będzie on mógł odwiedzić ukrytą parcelę.
Po otrzymaniu członkostwa, Sim powinien zadzwonić po taksówkę/pojechać własnym samochodem/pójść pieszo i podczas wyboru miejsca, do którego chce się dostać, wybrać zakładkę "Hobby" - to tam znajduje się lista ukrytych parcel związanych z hobby dostępnych dla danego Sima.

Parcele

  • Ambitne Laboratoria
  • (Sekretna) Kuchnia Zuzi
  • Przepiękny Park
  • Platynowa Siłownia
  • Studio Taneczne Moja Muza
  • Studio Artystyczne Moja Muza II
  • Fenomenalna Fabuła
  • Pole Marzeń
  • Genialne Gry
  • Garaż Wojtka

Ciekawostki

  • Sim posiadający kartę członkostwa, jadąc bądź idąc do ukrytej parceli może zabrać ze sobą Sima nie posiadającego tejże karty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki