FANDOM

TS3 Icon

Holly AltoSimka pojawiająca się po raz pierwszy w trzeciej części gry oraz w The Sims 3 na Nintendo DS, córka złych i nowobogackich Vity i Nicka Alto, zamieszkująca razem z nimi Sunset Valley. Jest ona spod znaku Wodnika.

Biografia

The Sims 3

Holly urodziła się prawdopodobnie jeszcze w czasie, gdy jej rodzice nie mieszkali w Sunset Valley. W przeciwieństwie do nich była dobrą osobą. Po osiedleniu się w mieście zaprzyjaźniła się z Bebe Hart. W przeciwieństwie do rodziców, nie była wrogiem żadnego z członków rodu Landgraabów. Posiada jeden punkt umiejętności Logika i dwa punkty Malarstwa. Niektórzy gracze sądzą, że Holly to Gienia Kat z The Sims: Zwierzaki, tylko zmieniła nazwisko, bo wstydziła się swoich rodziców. Inni sądzą, że jest to Mom Landgraab, jednak żadne z tych podejrzeń nie zostało potwierdzone. Na początku gry ma 4 dni do stania się młodą dorosłą.

The Sims 3 na Nintendo DS

W tej grze pojawia się Simka pod imieniem Holly Alto, jednak ma zupełnie inny wygląd i osobowość. Ma męża - Dona Alto, więc jest możliwość, że Don przejął nazwisko żony. Holly ma ciemną skórę i oczy, a jedną z jej cech jest "zła", więc istnieje również prawdopodobieństwo, że to zupełnie inna Holly, która przyjęła nazwisko swojego męża.

Ciekawostki

  • Jeżeli w The Sims 3 postęp historii będzie włączony i nie będziemy ingerować w życie Landgraabów i Altów, Holly niekiedy może wyjść za Malcolma Landgraaba.
  • W The Sims 3 Holly ma w wyposażeniu m.in. pięć jabłek. Może to sugerować, że chce w przyszłości mieć syna.
  • Alto po łacinie znaczy "średni". Może się to odnosić do podzielnego charakteru rodziny.
  • "Holy" znaczy po angielsku "święty". Może się do odnosić do osobowości Holly.

Galeria

Rodzina Alto
Nick - Vita - Holly - Bert - Eleanor - Trenton - Jareth - Griffin
Alfonso - Lopita - Ashley - Ebenezer