Fandom

Simspedia

Hotel

4811stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Hotel
Twikki Hotel.jpg
Typ: publiczno-mieszkalna

The Sims 2: Podróże Ts3rw ikonka era.png

Hotel – hybryda parceli mieszkalnej oraz publicznej. Ten typ parceli pojawia się w The Sims 2: Podróże i The Sims 3: Rajska Wyspa.

The Sims: 2 Podróże

Można go stworzyć zarówno w dzielnicach wakacyjnych, jak i w zwykłym otoczeniu.

Hotel jest miejscem, które daje naszym Simom miejsce na odpoczynek i regenerację sił przed zwiedzaniem dzielnicy wakacyjnej.

Pokoje mogą być zarezerwowane przez Simów, ograniczając dostęp do nich innym Simom. Reszta wczasowiczów NPC będzie zmuszona ubiegać się o inne pomieszczenia.

Ceny pokoi wahają się od § do § § § § §. Kempingi w Trzech Jeziorach są bezpłatne. Simowie nie muszą rezerwować pokoju od razu w czasie przybycia do hotelu. Można go nawet zmienić w trakcie trwania podróży.

Posiadanie i zarządzanie hotelem przez Sima jest niemożliwe, nawet w The Sims 2: Własny Biznes.

The Sims 3: Rajska Wyspa

Tutaj, w odróżnieniu od The Sims 2: Podróże, można zarządzać hotelem. Ilość gwiazdek, jakie ma kurort, zależy od całkowitej ceny hotelu (z odjęciem sumy wydatków) oraz od tego, czy spełniamy prośby klientów. Sercem całej parceli jest recepcja, gdzie można zatrudniać nowych pracowników, ustalać ich uniformy, zobaczyć całkowitą ilość wydatków oraz prośby i recenzje gości.

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki