FANDOM

TS3 Icon TS4 EraIcon

Ireneusz Landgraab (ang. Geoffrey Landgraab) – Sim pojawiający się w trzeciej części gry w miasteczku Sunset Valley. W The Sims 4 razem z żoną i synem zamieszkuje Oazę Zdrój.

Opis

Mąż Danuty Landgraab, ojciec Malcolma. Wżenił się do rodziny Landgraabów, dzięki czemu ten spokojny, rodzinny i charyzmatyczny Sim został osobistością miasta. Jest wrogiem państwa Altów, jednak z biegiem czasu zostają przyjaciółmi. Jest on spod znaku Strzelca.

Mężczyzna pracuje w szpitalu jako lekarz genetyk. Grę zaczyna z dobrą oceną kariery. Zamiłowaniem Ireneusza jest badanie przyrody, na co wskazuje zainwestowanie we własny ośrodek naukowy. Posiada pięć punktów umiejętności logiki, dwa malarstwa i gotowania oraz cztery pisania.

W opisie napisano że gdy poślubił Danutę, to on zmienił nazwisko, a nie ona. Być może oboje nie chcieli dopuścić do wymarcia rodu Landgraabów. Jednak bardziej prawdopodobny scenariusz jest taki że nazwisko Ireneusza nie było zbyt rozpoznawalne a by zachować sobie rozpoznawalność i sławę zostawili nazwisko Landgraab. Nie znamy rodziny Ireneusza, gdyż żaden jej członek nie został oznaczony na drzewie genealogicznym.

Ikona Umiejętność Poziom
Culinary career iconGotowanie02
Logika IkonaLogika05
MalarstwoMalarstwo02
Writing skill iconPisanie04

Galeria