FANDOM

Jan Kret
Sims2Free-time-LOGO-POL
John Mole
Biografia
Jan pochodzi ze starej rodziny wysoce inteligentnych, doskonale wyszkolonych i znikających w tajemniczych okolicznościach agentów wywiadu. Czy nauczy się prowadzić własne życie zamiast szpiegować innych?
Imię Jan Kret
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Edukacja i praca
Kariera
Intelligence career Inspektor miejsc zbrodni
Rodzina
Rodzice Łucja Kret Matka Jerzy Kret Kret Ojciec Obydwoje nie żyją
Partner Szarlota Wieniec Zauroczenie
Stan cywilny Kawaler
Osobowość
Znak zodiaku Taurus Byk
Aspiracja Popularity Popularność
Chemia
Kręci mnie
Skill Logic Logiczny
Servo Roboty
Odrzuca mnie Simorośl Simorośl
Wygląd
Kolor włosów TS2 Black Hair Czarne
Kolor oczu TS2 Grey Eyes Szare
Kolor skóry Skin-light Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra The Sims 2: Czas wolny
Dostępność Aktywny
Otoczenie Dolina Niezbędna
The Sims 2 FreeTime Icon

Jan Kret (ang. John Mole) – Sim zamieszkujący Dolinę Niezbędną w The Sims 2: Czas wolny.

Biografia

Jan Kret mieszka samotnie w jednopiętrowym domku, który jest nowocześnie urządzony. Jan jest zauroczony Szarlotą Wieniec i Nataszą Unią. Przyjaźni się jeszcze z Edwardem Przeciwnikiem, Hanną Dzwonek i Marcelem Żart. Janek zna wszystkich swoich sąsiadów. Kuzyn Nataszy uważa, że Jan jest dziwny.

Jan był wychowywany przez swoją babcię. Jego ojciec zmarł, gdy Janek był małym dzieckiem, a jego matka zmarła niedługo po swoim mężu. Ponadto w jego pamięci babka Jana, Dagmara Prowokator, zmarła, gdy był nastolatkiem, a jego zdjęcia rodzinne pokazują dorosłego Jana z Dagmarą.

Pracuje jako inspektor miejsc zbrodni. Ma po jednym punkcie wszystkich umiejętności poza logiką, gdyż posiada jej dwa punkty. Jego hobby to majsterkowanie.

Jego nazwisko jest nawiązaniem do jego zawodu. Kretem nazywa się osoby pracujące jako śledczy.

Simologia

Ciekawostki

  • Jan posiada w swoich wspomnieniach wiele błędów m. in. posiada pozytywne wspomnienie o włamaniu, wspomnienie o dostaniu 6 w szkole ma opisane z perspektywy rodzica, a jego matka jest opisywana jako mężczyzna.
  • Marceli Żart i Hanna Dzwonek są przyjaciółmi Jana, mimo że według wskaźnika relacji powinni być tylko znajomymi.

Galeria