Fandom

Simspedia

Jeleń

4707stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Jeleń
TS3 Zwierzaki.png
Jelonki.png
Nazwa Bambi/Bambina
Gatunek Jeleń
Rodzina
Właściciel(e) Brak
Inne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Dostępność NPC
The Sims 3: Zwierzaki
Deer.png
Jeleń – gatunek zwierząt NPC pojawiający się w The Sims 3: Zwierzaki. Jego egzystencja polega głównie na bieganiu, skakaniu i wyjadaniu roślin z ogródków i parceli publicznych. Nie można go przyjąć do rodziny ani rozwijać relacji, a interakcje z nim są bardzo ograniczone: oglądanie, głaskanie i wypędzanie.

W jednym otoczeniu są tylko dwa jelenie: Bambi (samiec) i Bambina (samica). Zazwyczaj po najechaniu na nie kursorem pokazuje się jedynie słowo Jeleń.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie przez niedopatrzenie twórców, można zaprzyjaźnić się z jeleniem. Na początku trzeba go dość długo oglądać, a potem często głaskać. Po którymś razie wyświetli się komunikat, że Sim i jeleń są najlepszymi przyjaciółmi na zawsze.
  • Czasami w otoczeniu pojawia się czarny jeleń, jednak jest on błędem gry. Tekstura jego ciała nie zostaje załadowana, dlatego posiada czarny kolor. Tekstura czarnej sarny z czasem się załadowuje. Wystarczy włączyć pauzę i spojrzeć na jelenia.
  • Jelenie nie występują w Bridgeport ani w Isla Paradiso. Tak samo jak dzikie konie oraz szopy.
  • Jelenie potrafią również teleportować się tak samo jak jednorożce.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki