FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon IkonkaEraCPR TS4CPR Ikona
Jesień

Jesień – pora roku występująca w The Sims 2: Cztery pory roku, The Sims 3: Cztery pory roku oraz The Sims 4: Cztery pory roku.

Jest to najbardziej kolorowa pora roku w The Sims 2 i The Sims 3. Podczas niej liście zmieniają swój kolor a także spadają na ziemię. Nasz Sim może je później grabić. Sterty liści można podpalić, wyrzucić, urządzić w nich bara-bara lub postarać się o dziecko.

Drugą atrakcją jest Festiwal Jesieni, który występuje każdej jesieni. Twój Sim może na nim wziąć udział w konkursie na jedzenie placków, poławiać jabłka, zjeść jakieś jedzenie lub wejść do domu strachów. Pamiętaj jednak, aby zabrać parasol i ciepło się ubrać. Sima często może zaskoczyć deszcz lub grad.

Podczas jesieni występuje także dzień grozy, czyli simowy odpowiednik Halloween. Simowe dzieci mogą się wtedy przebrać w kostiumy i prosić o cukierek albo psikus. Do naszego Sima także mogą zapukać dzieciaki. Podczas dnia grozy Sim dostanie specjalny nastrójnik i często będzie miał pragnienie o urządzeniu biesiady dla sąsiadów lub maskarady. Zawsze jednak może się zrelaksować lub pójść do parku gdzie trwa festiwal jesieni.