FANDOM

TS3LN Icon

Jessica Talonmłoda dorosła wampirzyca występująca w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport. Jest córką Eriki Talon, Simki NPC. Mieszka ze swoim chłopakiem, Rafaelem Strikerem, z którym ma dobre stosunki. Przeniosła się do dużego miasta na okres zwątpienia w przyszłość. Jest urodzonym przywódcą i przyciąga wszelkiego rodzaju wampiry. Jej przyjaciółmi są Wogan Hemlock oraz Beau Merrick. Nie lubi Elviry Slayer, a jej wrogowie to Morrigan i Belisama Hemlock. Wszyscy są wampirami.

Kobieta pracuje w wojsku. Posiada trzy punkty w umiejętności gry na fortepianie i dwa punkty sportu. Jest niezwykle silną wampirzycą. Co ciekawe, Jessica posiada ukrytą cechę Piroman, która umożliwia jej zamianę owoca plazmowego w płonący owoc.

Jessica angażuje się w narastający konflikt wampirów i pragnie uchronić Rafaela przed niebezpieczeństwem. Nie chce, by przemienił się w wampira.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Pianino umiejętnośćPianino03
Professional Sports career iconSport02

Ciekawostki

  • Jessica może nawiązywać do serialu Czysta krew. Jest tam wampirzyca o takim samym imieniu, która mieszka ze swoim chłopakiem - człowiekiem.
  • Jej nazwisko, talon, to również nazwa bonu na np. jedzenie.

Galeria