Fandom

Simspedia

Jumbok IV

4660stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Świątynia Jumboka IV.jpg

Świątynia Jumboka na wyspie Twikkii

The Sims 2: Podróże

Jumbok IV – władca wyspy Twikkii, żyjący bardzo dawno przed akcją serii The Sims, prawdopodobnie kilka tysięcy lat temu. Po śmierci być może został przez tubylców z Twikkii ubóstwiony, bowiem na wyspie znajduje się jego świątynia. Jumbok podczas swego panowania zdołał drogą wojenną podbić starożytne Miłowo i Weronę oraz być może Kwitnące Wzgórza.

Biografia

Jumbok narodził się na wyspie Twikkii. Pochodził prawdopodobnie z dynastii tam panującej i zapewne objął rządy po ojcu, choć nie ma na ten temat żadnych informacji. Panowanie tegoż to władcy wypełniały liczne wojny, które zazwyczaj kończyły się zwycięstwem. Wojska Jumboka dostawszy się na stały ląd napadły na starożytne Miłowo i Weronę. Zwycięstwo przyniosło zagarnięcie tychże miast. Szczątki Jumboka zostały znalezione przed akcją The Sims 2 niedaleko Kwitnących Wzgórz, co budzi pytanie, dlaczego spoczął tak daleko od swojej ojczyzny. Po śmierci wodza na wyspie Twikkii wzniesiono świątynie na jego cześć. Przez wieki mieszkańcy Twikkii składali tam ofiary, zaś po upadku ich kultury świątynia stała się atrakcją turystyczną. Co do szczątków Jumboka to odnaleziono je przed akcją The Sims 2. Jego czaszka jest przedmiotem na który polują poszukiwacze przygód. Skrywająca się głęboko podobno strasznie cuchnęła w chwili jego śmierci dlatego też została przez jego ludzi pokryta złotem.

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki