Fandom

Simspedia

Kamień pogodowy

4787stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kamień pogodowy
47.png
Pierwsza ukazana ilustracja z kamieniem pogodowym.
Gra: The Sims 3: Cztery Pory Roku, The Sims 3: Nie z Tego Świata
Kupowanie: Niemożliwe
Typ: Ozdoba
The Sims 3: Nie z Tego Świata IkonkaEraCPR.png

Kamień pogodowy – obiekt z dodatku The Sims 3: Cztery Pory Roku. Zyskuje on specjalne właściwości dzięki dodatkowi The Sims 3: Nie z tego świata. Nasze magiczne oraz nadnaturalne stworzenia mogą wchodzić w interakcje z kamieniem i wywoływać zmiany pogodowe w grze.

Interakcje nadnaturalnych z Kamieniem

Gdy zainstalowane są oba te dodatki, ten mistyczny obiekt pojawi się na parceli publicznej gdzieś w aktualnym świecie (oprócz otoczeń wakacyjnych). Czarownice, wampiry, wilkołaki i wróżki z The Sims: 3 Nie z tego świata mogą obudzić Kamień Pogodowy i wywoływać swoją własną, magiczną pogodę o dowolnej porze roku.

Zaczarowany deszcz.png

Zaczarowany deszcz – Gdy czarownica rzuci to złośliwe zaklęcie używając Kamienia Pogodowego, na cały świat spadnie zielony deszcz. Dowolny Sim przebywający poza domem zacznie szaleńczo skakać i zachowywać się jak obłąkany, a przy tym będzie magicznie chroniony przed zmoknięciem!

Zacmiewajaca mgla.png

Zaćmiewająca mgłaWampiry mogą rzucać to zaklęcie w celu sprowadzenia na miasto zimnej mgły, która ochłodzi nawet najgorętszy dzień lata. Ponadto ułatwia Twoim przyjaciołom z kłami znajdowanie ochoczych przekąsek.

Kwiecisty deszcz.png

Ożywczy deszczyk – Gdy wróżki tworzą ten wiosenny deszcz kwiatów, wszystkie ogrody w świecie Simów zostają natychmiast wypielęgnowane i odżywione. Oczywiście, żadna magia wróżek nie może się obyć bez tęczy na koniec!

Burza lowcy.png

Burza łowcyWilkołaki są świetnymi łowcami tak czy inaczej, ale ta magiczna burza daje im jeszcze większą przewagę. Wraz ze śniegiem spadną obiekty kolekcjonerskie i Twoi wilczy Simowie będą mieli znacznie większą szansę na ich wywęszenie, gdy będą przeszukiwali pokryte lodem połacie.

Ciekawostki

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki