Fandom

Simspedia

Kapłan Piotreański

4721stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kapłan Piotreański
Kazanie kaplana piotranskiego.jpg

Kapłan Piotreański podczas wygłaszania kazania.

The Sims Średniowiecze

Kapłan Piotreański – drugi z dwóch rodzajów kapłanów i dziesięciu profesji występujących w The Sims Średniowiecze.

Kapłan Piotreański nawołuje do współczucia i zrozumienia oraz próbuje zachęcić do życia w przykazaniach Wszechwidzącego. Kapłan manipuluje poziomem popularności wiernych. Wskaźnik popularności wzrasta zależnie od tego jak wygłaszamy kazania. Kapłan wygłasza kazania oraz mieszka w klasztorze Piotreańskim.

Kapłan Piotreański ma zasadniczo więcej możliwości od kapłana Jakubińskiego np. Kapłan Piotreański może używać archiwum (czego nie może Jakubiński) może korzystać ze stołu skryby i ma więcej możliwości w wygłaszaniu kazań.

Kościół Piotreański jest podobny do Protestanckich kościołów m.in. tym iż nie ma władzy zwierzchniej.

Umiejętności i atrybuty

  • Wygłaszanie kazań - Kapłan Piotreański może ustalić godzinę wygłoszenia kazania. Może także wygłaszać kazanie niedbale, ponuro bądź z humorem, zależnie od poziomu wskaźnika popularności. Jednak jest też możliwość że po badaniu Wszechwidzącego w archiwum kapłan otrzymuje bonus "Przenikliwość Wszechwidzącego" i wtedy może wygłosić kazanie "przenikliwie" wtedy też niezależnie od wysokości wskaźnika popularność rośnie.
  • Nawracanie na wiarę Piotreańską - Aby nawrócić kogoś na wiarę Piotreańską, prawdopodobieństwo tego, ze nawróci Sima zależy od skupienia, oraz relacji z Simem, którego chcemy nawrócić.
  • Modlenie się,
  • Błogosławienie wody w studni,
  • Pisanie z Wszechwidzącym i badanie Wszechwidzącego,
  • Otrzymywanie premii ,,Wszechwidzący jest blisko" w pobliżu klasztoru (Piotreańskiego),
  • Głoszenie prawd wiary,
  • Udzielanie łaski Wszechwidzącego.

Tytuły

  • Siostra/Brat - od 1 do 5 poziomu,
  • Przeorysza/Przeor - od 5 do 10 poziomu,
  • Matka Przełożona/ Opat - 10 poziom.

Ważne obiekty

  • Kazalnica
  • Pulpit
  • Archiwum

Ciekawostki

  • - Kapłan Piotreański w przeciwieństwie do Jakubińskiego nie ma władzy zwierzchniej.
  • - Wojskiem Piotreanów jest Podziemie Piotreańskie
  • - Na każdego Piotreanina jest nałożony podatek wysokości 5% (jest on niższy od jakubińskiego o połowę).

Więcej w Fandom

Losowa wiki