FANDOM

Kapela
Zespół w The Sims 3

Kapela podczas koncertu.

TS3LN Icon

Kapela – nowa interakcja międzysimowa dochodząca w dodatku The Sims 3: Po zmroku.

Opis

Żeby dostać się, lub założyć zespół, należy mieć co najmniej jeden punkt umiejętności grania na jakimś instrumencie. Wtedy, wybierasz Sima, który też umie grać na instrumentach i wybierasz opcję: Załóż zespół (Interakcje > Przyjazne > Załóż zespół).

Zespół może pomieścić tylko czterech Simów, jeżeli chcemy kogoś wyrzucić, lub chcemy sami odejść, trzeba wybrać nową opcję w interakcjach, czyli odejdź, lub wyrzuć z zespołu.

Czasami do kapeli może dotrzeć telefon z prośbą o zagranie koncertu w jakimś lokalu (tylko w Bridgeport). Podczas grania w klubach, Simowie mogą zmieniać rodzaj muzyki np. Rock tradycyjny, Jazz, Zwykły rock i Blues. Trzeba pamiętać o tym, że im większe punkty umiejętności, tym częściej Simowie będą zapraszani do klubów, co daje większe zyski w postaci simoleonów.

Osobistości

Gdy kapela gra w miejscach publicznych, czasami niektóre osobistości, przystaną, aby posłuchać muzyki naszych Simów. Im będą grać dłużej, tym związki między nimi, a osobistościami zwiększą się, a sława przejdzie też na zespół. Sławę i punkty osobistości można wykorzystać, do częstszego grania, w klubach nocnych i barach.

Ciekawostki

  • Gdy mamy także zainstalowany dodatek Kariera, można iść do ratusza, i poprosić o profesję dla zespołu, pod tą samą nazwą. Niestety, członkowie kapeli, którzy aktualnie mieli pracę, będą musieli opuścić karierę, na rzecz profesji.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kapela

  • Kapela - Po Zmroku

    2 wiadomości
    • Przepraszam, ale czy jest tu ktoś kto pomógłby mi z moim zespołem? Mam dodatek "Po Zmroku" i założony zespół, pozn...
    • Spróbuj zarejestrować samozatrudnienie każdym z członków, jeśli nimi sterujesz. Mozesz też zwiększyć ich umięjętności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki