FANDOM

Kapsuła sypialna
Kapsuła sypialna

Simka w kapsule sypialnej

TS3ITF Icon

Kapsuła sypialna – obiekt charakterystyczny dla świata futurystycznego występujący w The Sims 3: Skok w Przyszłość. Zastępuje ona zwykłe łóżka, w niektórych przypadkach może przypominać eliksir, gdyż potrafi zmienić nie tylko nastrój czy umiejętności, ale także stan naszego Sima (może przykładowo przemienić go w ropuchę).

Zastosowanie

Co prawda w kapsule sypialnej można normalnie spać, ale pojawia się również opcja "śnij". Sim wybiera tematykę swojego snu (pojawiają się opcję np. Śnij o technologii zaawansowanej), a następnie gracz kontroluje jego przebieg. Za pomocą odpowiednich opcji możemy uczynić sen naszego sima wspaniałym, miłym, przeciętnym lub złym.

Sny

Początkowo nie mamy wielu snów do wyboru. Jednak wraz z wzrostem umiejętności technologii zaawansowanej dodają nam się automatycznie nowe tematy snów w kapsule sypialnej. Trzeba uważać o czym się śni - konsekwencję dobrego snu lub koszmaru mogą być zaskakujące. Śniąc o higienie Sim może obudzić się cały czysty (o ile sen był dobry), śniąc o rodzinie na pewien czas jedna z jego cech może zostać zastąpiona przez cechę "rodzinny", ale śniąc o istotach nadnaturalnych Sim może zamienić się... w ropuchę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki