FANDOM

The Sims 2 Icon TS3 Icon

Kasia Langerak (ang. Kaylynn Langerak) – Simka występująca w grze The Sims 2 (jako pokojówka) i The Sims 3 (jako dziecko). Najbardziej znana pokojówka w serii The Sims.

Opis

Kasia Langerak pochodzi z Sunset Valley. Będąc dorosłą, zamieszkała w Miłowie. Jest ubrana w klasyczny strój pokojówki, ma czarne włosy i zielone oczy. Jak inni Simowie NPC, może stać się grywalna, jeśli poślubimy ją z naszym Simem lub dołączymy do rodziny kodem.

Biografia

Kasia urodziła się w Sunset Valley, mieszkała tam spokojnie razem z rodzicami, bratem i ciocią, Zeldą Mae - w dzieciństwie, czyli początkowo, Kasia była znana jako Klementyna Lada. Od dziecka była bardzo schludna i lubiła porządek, sprzątała nawet w całości własny dom, dlatego w dorosłości została pokojówką w Miłowie. W drugiej części jest już znana jako pokojówka, romansująca z Danielem Przyjemniaczkiem i Donem Lotario. W drugiej części gry nie ma też żadnych wspomnień oraz drzewa genealogicznego. Twórcy prawdopodobnie dopiero w trzeciej części chcieli rozwinąć jej historię - jej pragnieniem było stworzenie rodziny. Kasia prawdopodobnie na początku nie wiedziała, że Daniel ma żonę, a Don traktuje ją jak zabawkę.

Rodzina

                       ------------------
                       |                |
                       |                |
Dustin Langerak = Liliana Langerak     Zelda Mae
Damian Lada        Liliana Lada         
                       |
                       |
           --------------------
           |                  |
   Przemysław Langerak   Kasia Langerak 
   Przemysław Lada       Klementyna Lada

Kwestia zmiany tożsamości

W The Sims 3 tłumacze popełnili błąd, nazywając Kasię Langerak "Klementyną Ladą", oraz obdarzając całą jej rodzinę tymże nazwiskiem. Z tego powodu wielu graczy zaczęło się głowić, dlaczego - jak myśleli - Kasia zmieniła imię i nazwisko, nie wiedząc o wspomnianej wyżej pomyłce. Nazwisko Langerak jest poprawne, gdyż pochodzi od nazwiska jednego z współtwórców gry.

Ciekawostki

  • W The Sims 3 Kasia jest w wieku Mortimera, zaś w The Sims 2 jest dorosłą, podczas gdy Mortimer Ćwir - emerytem. Podobnie jest z jego żoną, Bellą, która również jest jeszcze dorosłą.
  • W The Sims 2 nie ma rodziny - na drzewie genealogicznym jest sama.
  • Jeżeli przeprowadzi się do jakiegoś Sima, nie będzie miała już pracy jako pokojówka - pozostanie jej tylko strój.
  • W The Sims 3 ma jedynie dwie cechy, pomimo tego, że będąc w wieku dziecka może mieć już trzy.
  • Istnieje fałszywa teoria, iż Kasia Langerak to Bella Ćwir, jednak wciąż nie znaleziono dowodów, które mogą o tym świadczyć. Jest za to wiele kontrargumentów, choćby to, że Kasia jest sama w drzewie genealogicznym, a Bella nie.
  • Kasia w The Sims 2 ma zielone oczy, a w The Sims 3 - ciemnobrązowe.
  • Klementyna ma cechę schludny, a Kasia jest sprzątaczką.    
  • Jeżeli w Miłowie zatrudni się pokojówkę, można natrafić na Kasię. Jednak zdarza się to bardzo rzadko.
  • W The Sims 3 jej ubranie codzienne przypomina strój pokojówki.
  • Ma tak samo przyczesane włosy jak Bella Ćwir.

Galeria

Rodzina Lada
Damian - Liliana - Zelda - Przemysław - Kasia