FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Katarzyna Śmieszek (ang. Kiera Fancey) – jedna z trzech kierowców występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Sebastian Dalej i Sławomir Pozłotko. Katarzyna może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania ordynatorem.

Katarzyna ma taką samą strukturę twarzy co Marcelina Lotnik. Kobieta ma długie blond włosy, niebieskie oczy i jasną skórę.

Jeśli chodzi o osobowość, Kasia jest raczej lekkoduchem oraz jest dość aktywna i raczej otwarta, a jednocześnie jest raczej niechlujna i dość zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu gotowania i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu techniki i charyzmy. Kasia jest głównie zainteresowana Jedzeniem i Pieniędzmi.

Ostrzeżenie Ostrzeżenie:
NIE próbuj dodawać Katarzyny do rodziny, próbować kontrolować lub majstrować z nią w jakikolwiek inny sposób. Można w ten sposób uszkodzić sąsiedztwo w którym się znajduje.

Osobowość

Osobowość
Panna - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 06 Otwarty
Leniwy 07 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Bliźniąt.

Ciekawostki