FANDOM

TS4 EraIcon

Katrina KalienteSimka występująca w The Sims 4. Jest matką sióstr Kaliente: Niny i Diny. Mieszka w domu z córkami i Donem Lotario w Oazie Zdrój.

Opis (według przedpremierowych informacji)

Katrina zapomniała o zdrowym rozsądku i pozwoliła niesławnemu kobieciarzowi, Donowi Lotario, wkraść się do jej domu i być może także serca. Na razie Don ma na oku Katrinę, ale ile czasu upłynie, zanim Nina i Dina ulegną jego czarowi? Czy Nina zdecyduje się odbić Dona swojej matce? Czy Dina nareszcie zarobi dość pieniędzy, by kupić własny dom i wyrwać się z całego tego szaleństwa? Wiemy tylko, że już wkrótce posypią się iskry!

Związki i kariera

Na początku gry Katrina zna jedynie swoje córki oraz Dona. Z Donem ma dość słabe relacje, są tylko znajomymi. Przyjaźni się ze swoimi córkami.

Katrina pracuje w karierze rozrywkowej jako Artystka otwierająca.

Umiejętności

Na początku gry Katrina ma rozwinięte następujące umiejętności:

Ciekawostki

  • W The Sims 2 pojawia się Hortensja Kaliente, matka Niny i Diny. Twórcy twierdzą, że Katrina jest jej młodszą i ulepszoną wersją.
  • Z opublikowanego przez twórców artykułu przed premierą The Sims 4 oraz opisu rodziny możemy wywnioskować, że Katrina i Don mają romans. Jednak po włączeniu gry okazuje się, że są tylko znajomymi i mają słabe stosunki.

Galeria

Rodzina Kaliente
Nestor - Dulcynea - Tango - Flamenco - Hortensja - Dina - Nina - Katrina