FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Kazimiera Piła (ang. Kerie Bradshaw) – jedna z trzech listonoszy występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery pory roku. Pozostali dwaj to Bartłomiej Przybysz i Barnaba Fucha. Kazimiera może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania gościem oficjalnych przyjęć.

Kazimiera ma taką samą strukturę twarzy co Janina Koper. Kobieta ma rude włosy, zielone oczy i opaloną skórę. Ma także makijaż, co jest dość rzadkie dla Simów NPC. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Kazimiery z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość to Kazimiera jest bardzo otwarta i raczej aktywna, a jednocześnie jest raczej niechlujna i poważna oraz bardzo zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła raczej wysokie poziomy wysoki poziomy i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnych poziomów gotowania, technikii charyzmy. Kazimiera jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Pogodą, Pieniędzmi, Okultyzmem, Modą i Rozrywką.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 10 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 04 Lekkoduch
Zrzędliwy 02 Uprzejmy