FANDOM

Kazimiera Piła
The Sims 2 Seasons Logo23
KazimieraPiła
Imię Kazimiera Piła
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Rodzina
Stan cywilny Panna
Osobowość
Znak zodiaku Taurus Byk
Aspiracja Romance Romans
Chemia
Kręci mnie
Stink Smród
 Stroje Kąpielowe
Odrzuca mnie Brown Hair (chemistry) Brązowe Włosy
Wygląd
Kolor włosów TS2 Red Hair Rude
Kolor oczu TS2 Green Eyes Zielone
Kolor skóry Skin-medium Opalenizna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra The Sims 2: Cztery pory roku
Dostępność Miastowa
The Sims 2 Seasons Icon

Kazimiera Piła (ang. Kerie Bradshaw) – jedna z trzech listonoszy występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery pory roku. Pozostali dwaj to Bartłomiej Przybysz i Barnaba Fucha. Kazimiera może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania gościem oficjalnych przyjęć.

Kazimiera ma taką samą strukturę twarzy co Janina Koper. Kobieta ma rude włosy, zielone oczy i opaloną skórę. Ma także makijaż, co jest dość rzadkie dla Simów NPC. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Kazimiery z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość to Kazimiera jest bardzo otwarta i raczej aktywna, a jednocześnie jest raczej niechlujna i poważna oraz bardzo zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła raczej wysokie poziomy wysoki poziomy i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnych poziomów gotowania, technikii charyzmy. Kazimiera jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Pogodą, Pieniędzmi, Okultyzmem, Modą i Rozrywką.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 10 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 04 Lekkoduch
Zrzędliwy 02 Uprzejmy