FANDOM

Kent Kapulet
The Sims 2 Logo
Kent Capp
Imię Kent Kapulet
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Rodzina
Rodzice Konstanty Kapulet Ojciec i Konstancja Kapulet Matka Nie żyje
Rodzeństwo Kordelia Kapulet Siostra Nie żyje, Renata KapuletSiostra, Grażyna KapuletSiostra
Stan cywilny Kawaler
Osobowość
Znak zodiaku Aquarius (sign) Wodnik
Aspiracja Knowledge Wiedza
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair Blond
Kolor oczu TS2 Blue Eyes Niebieskie
Kolor skóry Skin-light Blada
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra 20px-The Sims 2 IconThe Sims 2
Dostępność Aktywny
Otoczenie Werona
The Sims 2 Icon

Kent KapuletSim mieszkający w Weronie. Jego aspiracja to Pragnienie zdobywania wiedzy.

Historia

Kent zawsze był uznawany za czarną owcę rodziny Kapuletów. Rodzice, a przynajmniej ojciec, nie szanowali go zbytnio, ponieważ nie pociągały go pieniądze, tylko zdobywanie wiedzy. Kiedy Kent dorósł, poznał Biankę Montek, z którą się zaprzyjaźnił. Zapałał do niej uczuciem, tak samo jak ona do niego, jednak jego rodzina, jak i rodzina Montek, dowiedziały się o wszystkim. Rodzice Kenta byli oburzeni jego zachowaniem. Twierdzili, że to wielka hańba dla rodu Kapuletów, który od lat walczył z Montekami. Niedługo potem zginęła siostra Kenta, Kordelia, oraz jego matka, Konstancja. Konstanty zdecydował się zaopiekować swoimi wnukami po śmierci ich rodziców. Dla Kenta nie było więc miejsca w rodzinnym domu. Nie mógł on też przeprowadzić się do swojej siostry, Grażyny, ponieważ w jej domu ledwo starczało miejsca dla czworga jej dzieci, dla niej samej i dla jej męża. Kentowi pozostały do wyboru tylko dwa rozwiązania: zamieszkać samemu i ledwo wiązać koniec z końcem bez pieniędzy ojca, albo zamieszkać z Renatą i Pankracym, chociaż nigdy nie lubił szwagra. Zdecydował się na drugie rozwiązanie. Poprosił Renatę, aby mógł zamieszkać z nimi. Renata spytała Pankracego, co o tym sądzi. Po długim przekonywaniu, Pankracy wreszcie się zgodził. Renata powiadomiła Kenta, że może zamieszkać z nimi.

Ciekawostki

  • Ma stosunkowo wysoki poziom umiejętności logiki, gotowania i sprzątania (odpowiednio: 8,6,7) - jeśli za pomocą komputera podejmie karierę naukową - od razu zacznie od poziomu wynalazcy.
  • "Hrabia Kent" to postać z tragedii Szekspira "Król Lear"
  • Jest zauroczony Tytanią Jutrzenką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki