FANDOM

The Sims 2 Icon

Kent KapuletSim mieszkający w Weronie. Jego aspiracja to Pragnienie zdobywania wiedzy.

Historia

Kent zawsze był uznawany za czarną owcę rodziny Kapuletów. Rodzice, a przynajmniej ojciec, nie szanowali go zbytnio, ponieważ nie pociągały go pieniądze, tylko zdobywanie wiedzy. Kiedy Kent dorósł, poznał Biankę Montek, z którą się zaprzyjaźnił. Zapałał do niej uczuciem, tak samo jak ona do niego, jednak jego rodzina, jak i rodzina Montek, dowiedziały się o wszystkim. Rodzice Kenta byli oburzeni jego zachowaniem. Twierdzili, że to wielka hańba dla rodu Kapuletów, który od lat walczył z Montekami. Niedługo potem zginęła siostra Kenta, Kordelia, oraz jego matka, Konstancja. Konstanty zdecydował się zaopiekować swoimi wnukami po śmierci ich rodziców. Dla Kenta nie było więc miejsca w rodzinnym domu. Nie mógł on też przeprowadzić się do swojej siostry, Grażyny, ponieważ w jej domu ledwo starczało miejsca dla czworga jej dzieci, dla niej samej i dla jej męża. Kentowi pozostały do wyboru tylko dwa rozwiązania: zamieszkać samemu i ledwo wiązać koniec z końcem bez pieniędzy ojca, albo zamieszkać z Renatą i Pankracym, chociaż nigdy nie lubił szwagra. Zdecydował się na drugie rozwiązanie. Poprosił Renatę, aby mógł zamieszkać z nimi. Renata spytała Pankracego, co o tym sądzi. Po długim przekonywaniu, Pankracy wreszcie się zgodził. Renata powiadomiła Kenta, że może zamieszkać z nimi.

Ciekawostki

  • Ma stosunkowo wysoki poziom umiejętności logiki, gotowania i sprzątania (odpowiednio: 8,6,7) - jeśli za pomocą komputera podejmie karierę naukową - od razu zacznie od poziomu wynalazcy.
  • "Hrabia Kent" to postać z tragedii Szekspira "Król Lear"
  • Jest zauroczony Tytanią Jutrzenką.