FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Kinga Ząbek (ang. Kaylynn Tang) – jedna z trzech dostawców pizzy występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Szymon Gonzaga i Czesiek Scena. Kinga może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zarobienia 100000§.

Kinga ma taką samą strukturę twarzy co Berta Płanetnik. Kobieta ma krótkie, rude włosy, niebieskie oczy i jasną skórę. Kinga nie posiada żadnych związków z innymi Simami w Zatoce Pokrzyku. Z tego powodu jedynym sposobem na spotkanie jej jest po prostu zamówić pizzę i stać się jej pierwszym klientem.

Jeśli chodzi o osobowość, Kinga jest raczej lekkoduchem oraz jest raczej otwarta i uprzejma, a jednocześnie jest dość leniwa i bardzo niechlujna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu techniki, charyzmy, logiki i kreatywności. Kinga jest głównie zainteresowana Środowiskiem, Pieniędzmi, Polityką, Okultyzmem, Podróżowaniem i Rozrywką. Ironicznie, pomimo bycia dostawcą pizzy, Kinga nie jest zainteresowana jedzeniem.

Osobowość

Osobowość
Koziorożec - Big
Niechlujny 01 Schludny
Nieśmiały 06 Otwarty
Leniwy 03 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wagi.