FANDOM

TS3Shop Icon

Kir CottoneyeSim mieszkający w Riverview. Ma 7 punktów umiejętności w wędkarstwie, 5 w sporcie oraz 2 w gotowaniu i majsterkowaniu, w wyposażeniu nosi jedną książkę. Kir mieszka samotnie na obrzeżach miasta, nie ma zatrudnienia ani żadnych znajomych. Niewiele wiadomo na temat jego przeszłości - skoro jednak cechy nabywa się dorastając, jego życie mogło być niezbyt udane - jest złośliwy, neurotyczny, szalony i lubi samotność. Nosi ubranie w barwach moro - co znaczy, że zależy mu na kamuflażu albo że pracował kiedyś w wojsku.

Jego dom jest bardzo wysunięty na południe, w dosyć zalesionej okolicy i właściwie bardziej niż "dom" przypomina schron, bunkier. Część mieszkalna mieści się pod ziemią, natomiast na powierzchni znajduje się dwupiętrowa, betonowa wieża, osadzona na fundamentach i ogrodzona wysoką, metalową siatką. Wygląda na to, że Sim rzeczywiście obawia się nadejścia jakiegoś kataklizmu lub nawet końca świata.

Ciekawostki

  • Kir Cottoneye i Claire Ursine z Sunset Valley mają najwyższy poziom umiejętności wędkowania, spośród Simów stworzonych przez twórców gry.
  • Kir może należeć do tzw. "prepersów", czyli ludzi w każdej chwili gotowych na koniec świata. Przygotowują się do niego magazynując żywność, broń, amunicję, lekarstwa itd.