Fandom

Simspedia

Klątwa Mumii

4720stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Klątwa Mumii
ŚmierćKlątwaMumii.jpg

Sim ginący od klątwy mumii.

The Sims 3: Wymarzone Podróże

Klątwa Mumii – rodzaj śmierci pojawiający się w The Sims 3: Wymarzone Podróże.

Mumia może nałożyć śmiertelną klątwę po wygranej bójce. Duch Sima zmarłego od klątwy będzie koloru piaskowego z efektem burzy piaskowej wewnątrz niego i dymieniem. Aby zdjąć klątwę mumii należy otrzymać pocałunek od kobry, znajdującej się w koszu zaklinacza węży. Można też znaleźć kamień spokoju duszy lub wybrać się na drugie piętro Sfinksa. Stoi tam posąg spokoju duszy, przed którym należy medytować. Jest on łatwy do zauważenia, gdyż stoi pośrodku pomieszczenia i emituje zielonkawe światło. Istnieje też łatwiejszy sposób, mianowicie sen w Błogosławionym Sarkofagu Królów. Z klątwy leczy również zaklęcie słoneczne. Jeżeli Sim nie zdąży zrobić żadnej z tej rzeczy w określonym czasie (dwa tygodnie), umrze.

Ciekawostki

  • Jeżeli Sim przywróci do życia ducha osoby zmarłej z powodu klątwy, jedna z jej cech zostanie zastąpiona cechą Zły (można to zmodyfikować za pomocą kodów).
  • Jeśli Sim umiera od klątwy mumii, najpierw jego ciało wywiewa jak tornado, później zostaje tylko po nim kupka piasku.
  • Gdy zostaje około pięć godzin do śmierci sima od klątwy mumii, w rogach ekranu komputera zaczynają pojawiać się czarne cienie.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki