FANDOM

TS3P Icon

Kocia dżungla – typ parceli publicznej wprowadzony dzięki dodatkowi The Sims 3: Zwierzaki. Zobaczymy go tylko w jednym otoczeniu, mianowicie w Appaloosa Plains. Parcele tego typu niewiele różnią się od zwykłych parków. Posiadają obiekty stworzone specjalnie dla kotów, takie jak drapaki czy tunele. Kocie dżungle to miejsca stworzone do spotkań naszych niezależnych pupili, podczas gdy nasi Simowie mogą choć przez chwilę pobyć sami.

Kocie dżungle w The Sims 3

Kocia Dżungla "Nowość"
KociaDżungla
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 58406 §
Rozmiar: 60x62
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Kocia Dżungla "Nowość"

Jedyna parcela tego typu znajdująca się bezpośrednio w otoczeniu. Ulokowano ją w centrum miasta, obok galerii sztuki. Na jej terenie znajdziemy wiele pojedynczych altanek. W każdej z nich umieszczono akcesoria "umilające życie" kotom, między innymi drapaki, posłania czy torby ogrzewające. Cała parcela rzuca się w oczy z widoku mapy miasta dzięki jeziorku w kształcie kota. Nazwa tego miejsca może sugerować, że stworzono ją niedawno przed rozpoczęciem akcji gry lub właśnie dokonano gruntownego remontu.

Kocia Dżungla "Miaukliwe Akry"
KociaDżungla2
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 15689 §
Rozmiar: 20x30

Kosz parceli publicznych

Kocia Dżungla "Miaukliwe Akry"

Mniejsza od wcześniej poznanej kociej dżungli. Znajduje się na niej zamek dla kotów umieszczony przed wejściem do domku. Wewnątrz bydunku znajdziemy inne akcesoria dla naszych pupili, między innymi posłania, miski i kuwety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki