FANDOM

The Sims 2 University Icon TS3 Icon TS4 EraIcon

Komórka – obiekt pojawiający się w The Sims 2: Na studiach, The Sims 3 i w The Sims 4.

The Sims 2: Na studiach

W tym przypadku należy kupić ją w niebieskim automacie do sprzedaży sprzętu elektronicznego (telefon NOIYN – nawiązuje do Nokii). Wtedy znajdzie się w wyposażeniu Sima. Za pomocą jej możemy wykonywać takie same czynności, jak w przypadku normalnego telefonu. Co ciekawe jest tak samo niebieska jak ten automat.

Wskazówka Wskazówka:
Zamiast kupować, można od razu zdobyć komórkę za pomocą boolProp. W tym celu należy kliknąć Sima z Shiftem i znaleźć opcję *Cellphone - Give me cellphone. Urządzenie od razu znajdzie się w wyposażeniu Sima.

The Sims 3

Screenshot-173

Telefon w The Sims 3

W tej części telefon komórkowy od razu znajduje się w wyposażeniu Sima – nie trzeba go kupować. Ma te same opcje co w The Sims 2. W The Sims 3: Wymarzone podróże i w The Sims 3: Studenckie życie Simowie za pomocą telefonu komórkowego mogą zrobić zdjęcie (interakcja "Zapamiętaj scenę"), aby później je namalować za pomocą sztalugi. W The Sims 3: Studenckie życie telefon zamienia się w smartfona. Dochodzi wtedy wiele nowych funkcji - wysyłanie i odbieranie SMSów, tworzenie bloga itp. W The Sims 3: Skok w przyszłość dochodzi Holofon, który posiada każdy mieszkaniec Oasis Landing. Można też go kupić za punkty szczęścia życiowego. Nie ma z nim związanych żadnych specjalnych opcji - jedynie wygląda trochę inaczej.

The Sims 4

Tutaj także telefonu nie trzeba kupować. Telefon znajduje się na prawo pod avatarem Sima. Interakcje z nim dzielą się na cztery kategorie: interakcje społeczne, podróż, rodzina i rozrywka. Z jego pomocą można np. zadzwonić lub wysłać sms do innego Sima, zapłacić rachunki, grać w gry, wziąć urlop. W The Sims 4: Ucieczka w plener można wyjechać z jego pomocą na kemping, a w The Sims 4: Witaj w pracy robić nim zdjęcia.

Ciekawostki

  • Mroczny Kosiarz (już w podstawowej wersji The Sims 2) ma swoją komórkę. Jest fioletowa z niebieskimi przyciskami. Na tapecie ma czaszkę.
  • W The Sims 3 komórka w wyposażeniu Sima znajduje się od wieku dziecka do chwili śmierci.
  • Holofony mają od chwili stworzenia Plumboty i mieszkańcy przyszłości. Możemy je zdobyć, kupując nagrodę Sim z przyszłości.