Fandom

Simspedia

Komórka

4654strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims 2: Na Studiach The Sims 3 The Sims 4

Komórka – obiekt pojawiający się w The Sims 2: Na studiach, The Sims 3 i w The Sims 4.

The Sims 2: Na studiach

W tym przypadku należy kupić ją w niebieskim automacie do sprzedaży sprzętu elektronicznego (telefon NOIYN – nawiązuje do Nokii). Wtedy znajdzie się w wyposażeniu Sima. Za pomocą jej możemy wykonywać takie same czynności, jak w przypadku normalnego telefonu. Co ciekawe jest tak samo niebieska jak ten automat.

Wskazówka.png Wskazówka:
Zamiast kupować, można od razu zdobyć komórkę za pomocą boolProp. W tym celu, należy kliknąć Sima z Shiftem i znaleźć opcję *Cellphone - Give me cellphone. Urządzenie od razu znajdzie się w wyposażeniu Sima.

The Sims 3

Screenshot-173.jpg

Telefon w The Sims 3

W tej części telefon komórkowy od razu znajduje się w wyposażeniu Sima – nie trzeba go kupować. Ma te same opcje, co w poprzedniej części. W The Sims 3: Wymarzone Podróże i w The Sims 3: Studenckie Życie, a Simowie – artyści za pomocą telefonu komórkowego mogą zrobić zdjęcie (interakcja "Zapamiętaj scenę"), aby później je namalować za pomocą sztalugi. W The Sims 3: Studenckie Życie telefon zamienia się w Smartfona. Dochodzi wtedy wiele nowych funkcji - wysyłanie i odbieranie SMSów, tworzenie bloga itp. W The Sims 3: Skok w Przyszłość dochodzi Holofon, który posiada każdy mieszkaniec Oasis Landing. Można też go kupić za punkty szczęścia życiowego. Nie ma z nim związanych żadnych specjalnych opcji - jedynie wygląda trochę inaczej.

The Sims 4

Tutaj także telefonu nie trzeba kupować. Telefon znajduje się na prawo pod avatarem Sima. Interakcje z nim dzielą się na cztery kategorie: Interakcje społeczne, podróż, rodzina i rozrywka. Za jego pomocą można np. zadzwonić lub wysłać sms do innego sima, zapłacić rachunki, grać w gry, wziąć urlop. W The Sims 4: Ucieczka w Plener można wyjechać z jego pomocą na kemping, a w The Sims 4: Witaj w Pracy robić nim zdjęcia.

Ciekawostki

  • Mroczny Kosiarz (już w podstawowej wersji The Sims 2) ma swoją komórkę. Jest fioletowa z niebieskimi przyciskami. Na tapecie ma czaszkę.
  • W The Sims 3 komórka w wyposażeniu Sima znajduje się od wieku małego dziecka do chwili śmierci.
  • Holofon mają od chwili stworzenia plumboty i mieszkańcy przyszłości. Możemy go zdobyć kupując nagrodę Sim z Przyszłości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki