Fandom

Simspedia

Komornik

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Komornik
Komornik.jpg
Komornik w The Sims 2.
Gra: The Sims 2, The Sims 3
The Sims 2 The Sims 3

Komornik – jedna z niegrywalnych postaci. Przychodzi, gdy nie płacimy rachunków. W The Sims 3 po jego wizycie Sim ma negatywny nastrójnik - 'Komornik' (mija po 24h). Zabiera wartościowe rzeczy, np. telewizor, sprzęt grający, laptop czy jakiś obraz (zazwyczaj są to przedmioty droższe od niezapłaconego rachunku).

W The Sims 2, gdy komornik przyjdzie, gra generuje informację, która brzmi następująco:

Gdy nie płacisz rachunków, przychodzi komornik. JA nim jestem! Przychodzę, by zabrać twoje rzeczy.

Gdy komornik jest na parceli, nie można wejść w tryb kupowania/budowania (chyba, że użyjemy kodu), a w The Sims 3 gdy spróbujemy zapisać grę, informuje nas ona o obecności komornika na parceli.

Czasem, gdy zrobimy rodzinę (lub ją mamy) i pomimo to opłacamy rachunki, może niezależnie przyjechać komornik z informacją o jakiejś firmie w tej samej furgonetce (wtedy też blokuje się tryb kupowania) i zabrać nasze rzeczy, więc najlepiej usunąć go kodem.

W The Sims 4 komornik nie pojawia się. Gdy nie płacimy rachunków, odcinają nam wodę i prąd. Jest to pierwszy przypadek, gdzie można "legalnie" żyć bez płacenia rachunków.

Ciekawostki

  • Z komornikiem nie można rozmawiać.
  • Gdy skasujemy skrzynkę na listy (kodem move objects on), to komornik nie przyjdzie (stary Sim może nie dostać emerytury oraz niemożliwa jest przeprowadzka).
  • Nawet, gdy usuniemy drzwi wejściowe lub gdy otoczymy je ścianą, komornik przeteleportuje się do wnętrza domu (podobnie jak np. opieka społeczna lub złodziej).
  • Aby usunąć komornika, należy wpisać kod "boolProp TestingCheatsEnabled true", następnie klinąć na niego przytrzymując Shift i kliknąć 'Force Error' , a następnie 'Delete' (mogą wystąpić błędy).
  • Można również usunąć komornika kodem "move_Objects on" i zapisać grę oraz wejść do otoczenia. Ponownie wchodzimy do rodziny i komornika nie ma.

Zobacz też:

Więcej w Fandom

Losowa wiki