Fandom

Simspedia

Konstanty Kapulet

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Konstanty Kapulet
The Sims 2 Logo.png
Consort Capp.png
Imię Konstanty Kapulet
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Emeryt.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Andromacha Antyk matka Hektor Antyk ojciec Obydwoje nie żyją.jpg
Partner Konstancja Kapulet wdowiec
Stan cywilny Wdowiec
Dziecko Grażyna Kapulet córka Renata Kapulet córka Kent Kapulet syn Kordelia Kapulet córka Nie żyje.jpg
Osobowość
Znak zodiaku Scorpio.png Skorpion
Aspiracja Pogoń za bogactwem.png Bogactwo
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor oczu TS2 Grey Eyes.png Szare
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Fit Wysportowany
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Aktywny
Otoczenie Werona
Consort Capp
The Sims 3 Store Logo.png
Konstanty Kapulet The Sims 3.png
Biografia
Dżentelmen z Roaring Heights nie może być szczęśliwszy żyjąc tutaj
Imię Consort Capp
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Edukacja i praca
Kariera
Business career icon.png Wiceprezes
Rodzina
Partner Konstancja Kapulet Małżeństwo
Stan cywilny Żonaty
Dziecko Grażyna Kapulet Córka Renata Kapulet Córka Nienarodzone dziecko Kapulet
Osobowość
Cechy
Cecha pracoholik.png Pracoholik
Cecha oszczędny.png Oszczędny
Cecha wysportowany.png Sprawny fizycznie
Cecha tchórz.png Tchórz
Cecha ambitny.png Ambitny
Znak zodiaku ScorpioLN.png Skorpion
Pragnienie życiowe  Prezes megakorporacji
Ulubione
Favorites music classical.png Klasyczna
Favorites food spaghetti.png Spaghetti
Favorites color blue.png Niebieski
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3.jpg Blond
Kolor oczu Eye-grey.png Szare
Kolor skóry Light skin-TS3.png Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Dostępność Aktywny
Otoczenie Krzyczące Szczyty
The Sims 2 The Sims 3 Store

Konstanty Kapulet (ang. Consort Capp)Sim występujący w drugiej oraz trzeciej części gry.

The Sims 2

Mieszka w Weronie wraz z swoimi wnukami: Julią, Tybaltem i Hermią. Jego największymi wrogami są członkowie rodziny Montek. Konstanty pracuje w biznesie jako prezes zarządu. Gdy zaczynamy grę, jak u Oliwki Widmo pojawia się informacja o tym że chce iść na emeryturę.

The Sims 3

W trzeciej części gry można go kupić. Jest biznesmanem, spodziewa się trzeciego dziecka.

Historia

Wiele lat temu, kiedy Konstanty był jeszcze dzieckiem, poznał Patryka Montek. Szybko zostali najlepszymi przyjaciółmi. Pewnego razu Konstanty obiecał coś Patrykowi. Nie wiadomo, o co chodziło, prawdopodobnie obietnica dotyczyła Konstancji Kapulet, z którą Patryk chciał utworzyć związek. Jednak Konstanty złamał obietnicę. Jeszcze w wieku dziecięcym przyjaźń pomiędzy nim a Patrykiem zakończyła się. Patryk i Konstanty pokłócili się, a każda z rodzin obstaje za swoim przedstawicielem, przez co prawie wszyscy członkowie obydwu rodzin są wrogami. Konstanty dorastał, stał się nastolatkiem. Przeżył wtedy pierwszy pocałunek z Konstancją. Gdy stał się dorosłym Simem, umarł jego ojciec Hektor Antyk, a zaraz za nim Andromacha Antyk - matka Konstantego. Stosunki Konstantego i Konstancji wzrosły jeszcze bardziej, dzięki temu zakochali się w sobie. Wzięli ślub i urodziła im się córka, Grażyna. Niedługo potem Renata, później Kent, a na końcu Kordelia. Córki i syn dorośli. Grażyna wzięła ślub z Albinem Normanem, a Renata z Pankracym Duńczykiem. Kent, który nie mógł sobie nikogo znaleźć, (ojciec i matka oraz reszta rodziny nie dodawali mu otuchy - Kent był według nich czarną owcą w rodzinie Kapuletów) zaczął podkochiwać się w Biance Montek, najstarszej córce Patryka Monteka. Obydwie rodziny dowiedziały się o tym. To zauroczenie wywołało ogromny niepokój w obu rodzinach. Niedługo po tym (według Kapuletów i Monteków) nieprzyjemnym wydarzeniu, Kordelia wzięła ślub z Kalibanem Galem. Wszyscy mężczyźni przejęli nazwisko Kapulet po swoich żonach, zdając sobie sprawę, jak wiele znaczy ono w Weronie. Nawet sam Konstanty przejął nazwisko po swojej żonie. W latach dzieciństwa nazywał się on Konstanty Antyk. Konstanty stał się emerytem. Ten okres jego życia obfitował w dni szczęśliwe, jak również smutne. Najpierw Grażynie urodziła się córeczka Miranda. Potem Kordelia urodziła troje dzieci - najpierw Tybalta, potem Julię, a najpóźniej Hermię. Niedługo potem Kordelia i Kaliban zmarli na wskutek pożaru. Konstanty i Konstancja postanowili zaopiekować się ich dziećmi. Rodzina pogrążyła się w smutku, ale zaraz po tym przykrym wydarzeniu nastały szczęśliwe - Grażynie urodziło się troje dzieci: Hal, Desdemona i Ariel. Kiedy rodzina jednocześnie cieszyła się z urodzin dzieci i smuciła z powodu śmierci ostatniej córki Konstantego i jego żony, odeszła Konstancja, prawdopodobnie dlatego, że była już emerytką i zmarła ze starości. Rodzina znowu pogrążyła się w smutku, szczególnie Konstanty. Teraz ma on kolejne zmartwienie: Julia Kapulet, średnia córka Kordelii, zakochała się w Romeo Monteku, wnuku Patryka Monteka.

Galeria

Konstanty Kapulet w SimPe.png

Taki portret Konstantego możemy znaleźć w SimPe

Więcej w Fandom

Losowa wiki