Fandom

Simspedia

Korzyści z wakacji

5122strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Podróże

Korzyści z wakacji – sześć punktów pojawiających się po powrocie z udanych wakacji. Można wybrać tylko trzy korzyści. Punkty te działają przez kilka simowych dni.

Lista wakacyjnych korzyści

Ikona Nazwa Opis
Beztroski TS2.png Beztroski Dzięki tej nagrodzie Twój Sim zdobywa dodatkową pozycję pragnienia! Mając taką nagrodę Twój Sim może wieść naprawdę beztroski żywot!
Poblazliwy.png Pobłażliwy Dzięki tej korzyści Twojego Sima będzie znacznie trudniej zdenerwować. Sim przebaczy wszystkim, na których był wściekły i dłużej będzie trwało narastanie negatywnych relacji z innymi.
Pracowity.png Pracowity Dzięki tej korzyści Twój Sim stanie się doskonałym pracownikiem! Wysoka efektywność pracy, a co za tym idzie awanse, będą teraz znacznie łatwiejsze do osiągnięcia.
Cos ekstra.png Coś ekstra Daj swojemu Simowi coś wyjątkowego, dzięki czemu zauważą go inni Simowie! Dzięki tej korzyści poszukiwanie romansu i miłości stanie się łatwiejsze.
Produktywny.png Produktywny Dzięki tej nagrodzie Twój Sim będzie spędzał mniej czasu na leniuchowaniu, Wypoczął już wystarczająco na tak udanych wakacjach. Poziom zaspokojenia komfortu, potrzeby towarzystwa i zabawy będzie malał znacznie wolniej!
Wypoczety.png Wypoczęty Wszystko idzie jak z płatka, bo udało Ci się doskonale wypocząć na wakacjach! Dzięki tej nagrodzie Twój Sim otrzyma premię zdolności budowania oraz łatwiej będzie mu zdobywać kolejne rangi. Ponadto, ten Sim będzie szybciej odrabiał prace domowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki