Fandom

Simspedia

Kraken

5125stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kraken
Kraken 2.pngKraken.jpg

Kraken porywający Sima

Ts3rw ikonka era.png

Kraken – mityczne zwierzę pojawiające się w The Sims 3: Rajska Wyspa. Jest ono spotykane podczas pływania samemu, motorówką lub skuterem wodnym oraz podczas windsurfingu, podczas nurkowania, gdy Sim wychodzi z jaskini, którą badał możemy ujrzeć wypływające z niej "ramiona", zdarza się to czasem. Żeby pożarł łódkę lub Sima (albo to i to), trzeba długo stać w jednym miejscu. Jeśli pod naszym pływającym domem zobaczymy Krakena, należy go jak najszybciej wprawić w ruch bądź sprawdzić, czy w pobliżu nie przepływa łódź lub motorówka, która może go wystraszyć. Kraken nigdy nie zaatakuje syren. Możemy zobaczyć go podczas nurkowania lub pod wodą.

Ciekawostki

  • Kiedy Sim posiada nagrodę Przyjaciel Krakena (koszt:30 000 punktów szczęścia), Kraken nie zaatakuje jego łodzi, za to zrobi tak z jakąkolwiek inną, jeśli ten Sim sobie zażyczy. Również kiedy łódź Sima która ma tę nagrodę, czasami pod nią widać Krakena.
  • Dzień po ataku Krakena pocztą przychodzi odszkodowanie za zatopioną łódkę (lub Sima i łódkę) wraz z komunikatem Przepraszamy za wyrządzone szkody. A mówiliśmy, że trzeba wykupić ubezpieczenie od Krakena.
  • Sim po ataku Krakena zaczyna panikować.
  • Żeby Kraken zaatakował jakąś łódź, musi ona stać daleko od brzegu i długo się nie ruszać. Częściej zdarza się atak, jeśli akurat znajdujemy się nad parcelą podwodną, najlepiej w godzinach wieczornych.
  • Zazwyczaj Kraken nie pożera Simów.
  • W Isla Paradiso występuje też wyspa z ulicą "Suchy Ląd, Wyspa Krakena", zamieszkuje ją Aislara Alvarez.
  • Jest on najpewniej olbrzymim głowonogiem (np. ośmiornicą, kalmarem itp.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki