Fandom

Simspedia

Kryształ

4803strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kryształ
Ewolucja plumboba.jpg
Ewolucja Kryształka
The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4 The Sims Średniowiecze The Sims Social

Kryształ (ang. Plumbob) – główny obiekt w całej serii The Sims. Ma wielką wartość w życiu Simów. Dzięki kryształkowi możemy także dowiedzieć się, w jakim nastroju jest nasz Sim. Kryształ umieszczono w logach serii The Sims.

Wygląd

Simowy kryształek jest przedstawiany jako podwójna piramida sześciokątna o 18 krawędziach, 12 trójkątach i 8 wierzchołkach. Jego kolor zmienia się w zależności od nastroju danego Sima. Lata nad głową Simów. W grze The Sims Średniowiecze, górny i dolny szczyt jest okuty żelazem.

The Sims

Odzwierciedlenie nastroju Sima w The Sims jest bardzo dokładne. Gdy Sim jest w dobrym nastroju, jego kolor jest zielony, im weselszy tym jaśniejszy, im smutniejszy tym ciemniejszy. Będzie ciemniał aż osiągnie białą barwę, która obrazuje, że dany Sim jest w nastroju neutralnym. Kolor czerwony ukazuje natomiast zły nastrój Sima.

Indentyfikacja nastroju Sima w The Sims

Zielony

Szczęśliwy

Biały

Neutralny

Czerwony

Nieszczęśliwy

The Sims 2

W tej grze jest jak do tej pory najwięcej kolorów Kryształu. Zmienia kolor na biały gdy Sim posiada Platynową Aspirację. Pomimo nowych kolorów, kryształek nadal pełni taką samą rolę jak w The Sims. Gdy Sim jest w dobrym humorze, kryształek jest zielony, gdy w humorze neutralnym, żółty, natomiast jeśli w okropnym, czerwony. Pomarańczowy, i ciemnożółty to kolory pośrednie. Gdy kryształ przyjmuje ciemnożółtą barwę, Sim jest w humorze przeciętnym, gdy pomarańczową humor jest zły.

W dodatku The Sims 2: Nocne życie, gdy Sim wyjdzie na randkę bądź spotkanie grupowe, Simowie, z którymi przyszedł, będą mieli nad głowami mniejsze, niebieskie kryształki.

The Sims 3

Kryształek pełni tę samą rolę jak w poprzednich grach. Jego kolor zmienia się w zależności od nastroju Sima. Gdy jest w dobrym humorze jego kolor to zielony, gdy jest w neutralnym humorze jego kolor to żółty, a gdy jest w złym humorze jest to czerwony.

Po pewnej aktualizacji, gdy Sim wyjdzie gdzieś z grupą wokół jego kryształka będzie się kręcić mniejszy, niebieski kryształek, natomiast gdy wyjdzie z kimś na randkę będzie to małe, różowe serduszko. Natomiast jeżeli masz dżina i zaczarujesz sima to na okres kilku godz. ma fioletowy kryształek.

The Sims 4

Kryształek nadal pełni tą samą funkcje jak w całej serii The Sims. Nadal zmienia się wraz w nastrojem Sima. Nad Simami, z którymi rozmawia nasz Sim unosi się szary kryształek.

The Sims Social

The Sims Social Plumbob.png

Plumbob w The Sims Social.

W The Sims Social kryształ nic nie robi. Pojawia się w logu. Jest zawsze zielony. Nie ma na nic wpływu. Ma animowany wygląd.

Więcej w Fandom

Losowa wiki