FANDOM

Kryzys wieku średniego
Kryzys wieku sredniego

Sim przechodzący kryzys wieku średniego.

TS3G Icon

Zobacz także: Nagrodę życiową o tej samej nazwie

Kryzys wieku średniego – pojawia się w dodatku Pokolenia. Sim może go dostać przy zmienianiu grupy wiekowej z młodego dorosłego na dorosłego.

Opis

Jeśli twój Sim miał to (nie)szczęście i dostał kryzys wieku średniego, o czym informuje odpowiedni komunikat oraz nastrójnik (neutralny) będzie dostawał pragnienia kryzysu wieku średniego. Różnią się one od zwykłych w tym, że są na czerwonym tle i jeśli je obiecasz, nie możesz ich anulować aż do momentu spełnienia pragnienia lub zakończenia kryzysu wieku średniego. Dodatkowo obiecanie pragnienia powoduje, że nastrójnik zmienia się na negatywny. Jednak za wypełnienie pragnienia sim dostaje dodatkowe punkty szczęścia życiowego. Pragnienia te są zazwyczaj nietypowe np. rozwieść się (jeśli sim jest w małżeństwie), flirtować z kimś innym, kupić samochód, nowy mebel itp. Nie trzeba tych pragnień spełniać, bowiem przed obiecaniem można je usunąć. Kryzys trwa zazwyczaj 6 dni, ale można go zakończyć wcześniej, poddając się kuracji w szpitalu (koszt: 2000 simoleonów). Po zakończeniu kryzysu Sim otrzymuje pozytywny nastrójnik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki