FANDOM

The Sims 2 Nightlife Icon TS3SN Icon

Ksawery Lewus (ang. Fricorith Tricou) – nieżyjący Sim występujący w grze The Sims 3: Nie z Tego Świata i The Sims 2: Nocne życie.

The Sims 2

W tej części gry, Ksawery jest pochowany w ogrodzie za Domem Upadłych Drzew, razem ze swoją siostrą cioteczną Cecylią oraz niejaką Lilianą Kosmokos. Zarówno on, jak i jego kuzynka spalili się w pożarze. W domu brakuje wielu mebli, możliwe, że strawił je ten sam ogień, który pochłonął obojga.

Ksawery jest zbuntowanym nastolatkiem - ma jasną grzywkę, na szyi czarną tasiemkę z wizerunkiem kosmity, czarną szminkę i kredkę wokół oczu.

The Sims 3

W The Sims 3 Ksawery pojawia się jako Fricorith Tricou i w tej części także nie żyje. Został pochowany na cmentarzu miejskim w Moonlight Falls. Ma niebieską skórę, oczy, włosy i ubrania tak jak wszyscy inni zmarli w Moonlight Falls. Jest jednym z niewielu zmarłych nastolatków w tej części gry. Fricorith może zostać wskrzeszony przez Dżina w The Sims 3: Zostań Gwiazdą, lub Ambrozją. Jest także szansa dołączenia go do rodziny dzięki nagrodzie szczęścia życiowego, kamieniem filozoficznym.

Jego wygląd jest taki sam jak w drugiej części gry. Ma grzywkę i podobne ubrania. Zmienił się jedynie ich kolor. Także jego twarz się nie zmieniła, stała się jedynie bardziej wydłużona.

Simologia

The Sims 2
Osobowość
Koziorożec - Big
Niechlujny 07 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 03 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy

The Sims 2
Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interestPolityka08
Money interestPieniądze07
Environment interestŚrodowisko01
Crime interestPrzestępczość10
Entertainment interestRozrywka09
Culture interestKultura02
Food interestJedzenie03
Health interestZdrowie03
Fashion interestModa09
Sports interestSport09
Paranormal interestOkultyzm04
Travel interestPodróże04
Work interestPraca01
Weather interestPogoda00
Animals interestZwierzęta04
School interestSzkoła05
Toys interestZabawki04
Sci-Fi interestFantastyka naukowa06

Ciekawostki

Galeria