FANDOM

The Sims 2 Icon TS3SN Icon

Kunegunda Ćwir (ang. Frida Goth) – Simka pojawiająca się w drugiej i trzeciej części gry.

Opis

Kunegunda to córka Wiktora i Genowefy Ćwir, siostra Gwidona, a także ciotka Mortimera Ćwira. Z niewiadomych powodów nie została pochowana na cmentarzu Ćwirów w Miłowie. W The Sims 3 nie uwzględniono Kunegundy na drzewie genealogicznym Ćwirów, ponieważ mieszka w innym mieście.

Według jednego z domysłów graczy spoczywająca w Sunset Valley tajemnicza Lolita Ćwir jest tą samą osobą, co Kunegunda. Po wydaniu dodatku The Sims 3: Nie z Tego Świata odrzucono te teorie.

Kunegunda opuściła Sunset Valley jeszcze przed akcją gry The Sims 3, za życia jej ojca. Wyprowadziła się do wuja Samuela, ponieważ nie chciała wyjść za członka rodziny Landgraabów. Frida szybko zaprzyjaźniła się z ciotką Olivią i wujkiem Samuelem. Niedługo po śmierci wujka spowodowanej zjedzeniem magicznej fasolki doszło do spięcia wieży stereofonicznej. Wywołało to pożar, w którym zginęła Kunegunda. Później do posiadłości wprowadziła się Helen Hall. Została ona najlepszą przyjaciółką opisywanej.

Ciekawostki

Rodzina i krewni

Ćwir Kaliente drzewo genealogiczne

Galeria

Rodzina Ćwir
Lolita - Wiktor - Genowefa - Gwidon - Kornelia - Kunegunda - Mortimer - Bella - Kasandra - Aleksander

Dziadek - Babcia - Ciocia - Wujek - Kuzyn - Vegas - Bratty - Chłopiec - Hekuba - Menelaos
Samuel - Olivia - Cecylia