Fandom

Simspedia

Kwitnące Wzgórza

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kwitnące Wzgórza
The Sims 2 Seasons Logo23.png
Riverblossom Hills.jpg
Wielu Simów, przeniosło się na cichą, spokojną wieś, licząc na to, że zapuszczą korzenie i rozpoczną nowe życie daleko od zgiełku miasta.

Na Kwitnących Wzgórzach rosną nie tylko owoce i warzywa - w powietrzu unosi się miłość i wkrótce rozkwitnie także wiele nowych związków między simami. Niestety, w tym małym miasteczku zakwitną także pewne problemy. Przyszłość wygląda dobrze, ale nadchodząca zima może zmrozić serca mieszkańców.

Nazwa Kwitnące Wzgórza
Gra The Sims 2: Cztery pory roku
The Sims 2: Cztery Pory Roku Ten artykuł jest o otoczeniu.

Kwitnące Wzgórza (ang. Riverblossom Hills) – czwarte otoczenie (nie wliczając dzielnic) w The Sims 2, dochodzące z dodatkiem Cztery pory roku. Kwitnące Wzgórza na początku mają wybraną zimę.

O otoczeniu

To spokojne miasteczko mieści się nad rzeką i jest otoczone górami. Otaczają je głównie lasy iglaste. Kwitnące Wzgórza sprawiają wrażenie niewielkiej wsi ze względu na wiele farm; tutejsi mieszkańcy słyną głównie z uprawy roli, zaś domy w Kwitnących Wzgórzach zaprojektowane są w stylu wiejskim. Ich charakterystyczną cechą jest fakt, iż są w podobnych cenach od siedemnastu do dziewiętnastu tysięcy simoleonów.

577983.jpg

Kwitnące Wzgórza zimą

Rodziny

Snapshot 00000005 d92f97f6.jpg

Kwitnące Wzgórza z lotu ptaka

Snapshot 00000005 bcfca700.jpg

Kwitnące Wzgórza, widok na most

Rodziny oczekujące na dom

Parcele publiczne

Miastowi i Simowie NPC

Miastowi

NPCs

Simorośle

W Kwitnących wzgórzach zamieszkują jedyne w grze gotowe simorośle. Jedynymi znanymi simoroślami są Róża i Stokrotka - Rodzina Zielonka. Mąż Róży Zielonki również chce się stać simoroślą. Simorośle mogą wyhodować zarodek, użyć "zarodników szczęścia" jak perfum, czy... psiknąć nimi w twarz innemu Simowi. Sim może stać się simoroślą poprzez nadmierne opryskiwanie roślin chemikaliami. Aby się z tego wyleczyć należy zadzwonić do Cygańskiej Swatki albo do Klubu Ogrodników, kupić od nich eliksir i go zażyć.

LupaSz.png Zobacz więcej w osobnym artykule: Simorośl.

Ciekawostki

  • W Kwitnących wzgórzach mieszka Rodzina Sęk, której wszystko ma nawiązanie do rodziny Ćwir z Miłowa - bryła domu, imiona członków rodziny itp.
  • W The Sims 2 mieszkają dwie rodziny o nazwisku Zielonka: jedna w Kwitnących Wzgórzach, druga w Zatoce Pokrzyku, jednak nie mają one ze sobą nic wspólnego (poza nazwiskiem).
  • Most w grze został nieprawidłowo zrobiony podczas tworzenia okolicy i dróg w SimCity 4.
  • Większość rodzin nosi nazwiska związane z porami roku i przyrodą.
  • Rodzina Zielonka jest jedyną z rodzin, u której na samym początku gry trwa wiosna (u reszty Simów trwa zima).
  • To otoczenie można porównać do Riverview z The Sims 3. Istnieje nawet jego trójkowa nieoficjalna wersja http://www.modthesims.info/download.php?t=429780.

Więcej w Fandom

Losowa wiki