Fandom

Simspedia

Lalka Voodoo

4707stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lalka Voodoo
VD.png

Działanie lalki Voodoo

The Sims 2: Podróże The Sims 3 Store The Sims 4

Lalka Voodoo – obiekt pojawiający się w The Sims 2: Podróże, The Sims 3 Store w zestawie Więcej Magii oraz w The Sims 4. Jeśli mamy go w wyposażeniu możemy manipulować dowolnym Simem.

Jak ją zdobyć?

The Sims 2

Sposób 1

Należy wykopać mapę do Tajemniczej chatki i pojechać na wyspę Twikki i gdy już zameldujemy się w hotelu wybrać opcję ,,Idź na parcelę..." i ,,Tajemnicza chatka". Tam czekać będzie na nas Wiedźma Twardziel (wiedźma jest w chatce i grzebie przy mikrofalówce) i jeśli wykonamy zadanie dostaniemy laleczkę. Zadanie polega na tym, że będziemy musieli naprawić jej sprzęty.

Sposób 2

Należy wpisać kod "boolprop testingcheatsenabled true", kliknąć z shiftem na sima i wybrać opcję "Spawn - Voodoo Doll". Laleczka pojawi się tuż przy Simie.

The Sims 3

Dzięki The Sims 3 Store możemy posiąść jeszcze więcej. Tym razem mamy możliwość zakupienia Lalki Vodoo "Uniwersalnej" w zestawie Więcej Magii (wraz z czarodziejskimi strojami, magiczną kulą oraz kociołkiem do warzenie tajemniczych eliksirów) za 2200 SimPoints lub oddzielnie za 600.

The Sims 4

Żeby móc ją zdobyć trzeba mieć 3 poziom umiejętności Złośliwości. Wtedy można ją zamówić przez komputer za 350 simoleonów. Im wyższy poziom tej umiejętności tym więcej interakcji możemy wykonać z lalką. Minusem jednak jest to, że w tej części lalka może działać tylko na jednego Sima (którego sami wybraliśmy), żeby móc bawić się emocjami innych Simów trzeba kupować następne lalki. Można także złowić ją podczas wędkowania.

Ciekawostki

  • Magii lalki Voodoo nie można wykorzystać na Wiedźmie Twardziel. Jeśli jednak tak zrobimy wyskoczy komunikat od Wiedźmy: " Mam Cię, zdrajco! Mojej mocy nie można wykorzystać przeciwko mnie!".
  • Jeśli używamy laleczki za często, klątwy rzucane na Simów odbiją się i trafią w nas.
  • W The Sims 3 sim przeklęty przez laleczkę voodoo przypomina zombie.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki