Fandom

Simspedia

Lama

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4 The Sims 2: Na Studiach TS3SŻEra.png

Lama – narodowe zwierzę każdej części serii The Sims. Pojawia się ona na znakach drogowych, w nazwach własnych, na obrazach i ubraniach. W The Sims 2, lama jest maskotką drużyny i pojawia się w dodatku The Sims 2: Na studiach. W The Sims 3, w otoczeniu Sunset Valley znajduje się Stadion Lam, a drużyna narodowa to właśnie Lamy. Na każdym kroku, w grze możemy spotkać się z lamą. No, może poza poznaniem jej (jako zwierzęcia) w trybie życia.

Ciekawostki

  • Jeśli w The Sims 2 wpiszemy kod boolProp TesingCheatsEnabled true i w trybie tworzenia rodziny naciśniemy (Shift) i N, będziemy mogli wybrać strój lamy (maskotki drużyny).
  • W The Sims 2 są rzeczy nawiązujące do drużyny Lam: proporczyki, obrazki i flagi.
  • W The Sims 3 strój dla dziecka (zielona bluza z kapturem) jest ozdobiony obrazkiem zielonej lamy.
  • W The Sims 3: Wymarzone Podróże, aparat "Pstryk" ma na sobie podobiznę lamy.
  • Przy cmentarzu w Appaloosa Plains jest znak zakazujący wprowadzania lam.
  • Przy bramie do Dzielnicy Show-Biznesu stoją dwa duże posągi lam.
  • Mim Miłosz odmawiając wyjścia z domu Sima używa pacynki o kształcie lamy.
  • Na flagach powiewających na arenie mioteł pojawia się wizerunek lamy.
  • Na księdzę zaklęć dołączonej do stołu alchemicznego pojawia się lama.
  • W Moonlight Falls teleporter nazwano Laserowy Akcelerator Molekuł Antymaterii, czyli w skrócie LAMA.
  • W The Sims 3 Studenckie życie maskotką naszej drużyny jest lama a przeciwnej gnom.
  • W The Sims 3 w celu obrażenia innego sima możemy stwierdzić, że jego matka jest lamą. W ten sposób matka może odezwać się do swojego dziecka.
  • W The Sims 2 Na studiach czasem przybiegnie do nas maskotka lamy i zacznie skandować wiwat uczelni. Jej wrogiem zazwyczaj jest maskotka krowy, która denerwuje naszych współlokatorów - robi im psikusy, drażni ich, bije się z nimi i dokucza im.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki